2/06/2012

Again the school ...(istekler )


Vee okullar açıldı yine uykusuzluk sabah 6.30 da kalkmalar ws.. ws.. Neyseki bugün 3 dersti .p Hep öyle olsa keşke hehe :)
Aslında benim perşembe fen sözlüm var ve ben bunu tatilden öncede biliyodum ama çalıstım sayılmaz napıcaaz? son 2 güne sıkıstırıp çalısıcaz hhihi :D

Çok bunaldım aa dostlar ders çalışmakta içimden gelmiyor :D

Ve ben yeni dönemde ;



Böyle kupalar istiyorum ders çalısırken kahve içebileceğim , kola içebileceğim ...


Ders aralarında sıkılırsam böyle bisküvi için fındık ezmesi,nutella istiyorumm


Böylee rengarenk boyalar istiyorum .. kagıtlar bolca kagıtlaar 


Bide şöyle köşede bir yatak istiyorum altı öyle kitapla dolsunn... :D

Çok mu şey istiyorum?





6 yorum:

  1. Okulunda basarilar canim :)
    tatil sonrasi tekrar okul duzenine alismak cok zor gercekten :(

    isteklerin insallah gerceklesir :D o kupalar cok sirin =D bende mi kupalardan birini boyasam :P boyle yapsam... mmmm iyi fikir :D
    Nutella(L) kahvaltilarin olmazsa olmazi bence:D

    sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)

      Evet boyanabilir çok güzeller :D

      Sil
  2. Merhaba tarzini cok sevdim.gordugun en kucuk bloggersin,bravo
    Uyenim:(
    Ben de beklerim bloguma
    Sevgiler
    Duygu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Blogunu biliyorum yeniden ugrarım^^^

      Tekrar teşekkürler :D

      Sil
  3. başarılar.

    bi de valla nefis şeyler istiyon.
    :)

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.