2/02/2012

''||İlham||Detaylar||Küçük dokunuşlar||''



Öncelikle değişik sitelerden buldugum detayları koyıyım dedim..Zımbalar , zincirler ,fermuarlar,yılan deseni senenin ortaya çıkan detaylardan :)



Ahh bu çoraplaar , aşık oldumm ..



Çorabın fiyonk detayına bayıldımm ..Pentide satılıyordu galiba... Bi aralar görmüştüm :) 


Glitter modasından oxford laar :) ah beğenilmicek gibi değill :)

Bu elbise , bana Katy'nin california dreams tour'daki elbiselerini getirdi aklımaa :) Çok benzer vede çokta tatlııı :) 








Bunlarda eğlenceli fotograf çekimleri , kitkat papyonn :) 


8 yorum:

  1. ayy ben o çorapları yerim yerimmmm ne tatlılar nerde bulabilirz acepp bende istiyorm o çoraplardan hihi:))

    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. araştırıyorum hehe :D bulursam söylerim hihih :D

      Sil
  2. o coraplara bende bayildim :D:D
    cok ciciler gercekten (L)

    YanıtlaSil
  3. HARİKA ŞEYLER ÇOK BEĞENDİM;)

    YanıtlaSil
  4. en üstteki sağdaki çizme altındaki etek ve piyano tuşları.
    :)

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.