2/02/2012

Mimlendim beeen # 4

Sevgili irem beni mimlemişş :)) Başlayalımm ;

*Sence çok anlamlı bir söz? 
:Moda gider stil kalır .  -Coco Chanel ( herhalde 12 yasındayken coco'yu sevme sebebimdi .. ) 


*Makyajında olmazsa olmazın ?
:Hiç makyaj yapmıyorum desem ? :) ( yaşım küçük eheh ) 


*Uyguladıgın güzellik tüyosu ? 
:Sadece nemlendirici kremler ... :) 


*En sevdiğin içeçek;? 
 :Milkshake (L) 


*En nefret ettiğin şey? 
:Arkandan vuran dostlar ...


*En çok sevindiğin itirafın ? 
:Bir arkadasımın yüzüne karsı yanlıslarını birbir saymıstım anlayısla karsılamıstı rahatlamıstım :) 


*Favori kitabın?
:Bir piskoloğun anıları  ( 2,5 saatte bitirmemden dolayı hehe :) )


*Sana Görünüş olarak yakın buldugun bir ünlü?
:Katy 'ye bayılıyorum  , -ki çılgın  giyim tarzı beni yansıtıyor :) ( yeri geldiginde çok çılgın olabilirim sene sonu süpriiz ) 


*Herkesin beğendigi senin beğenmedigin bir ürün ? 
:Bütün kafayı böyle kaplayan kocaamaan rayban wayfarer 'lar :)


*Şu an en  çok  almak istedigin  kozmetik ürün ?
:Hmm .. Galiba geçenlerde claires 'de gördüğüm lipgloss :) 




Mimledikleerim :) ;


-Küçük şeyler 
-Grace 
-aysun ( yagmurun modası ) 




inşallah mimlenmemişsinizdir eklersiniz benide mimlendiysenizz :) 

1 yorum:

Yazsanaağğ.