4/18/2012

Blogger Stili Vol2 ; Zeto


Blogger stilleri 2. bölümüyle karşınızdayım :) Bu haftaki konugumuz   Fashion House By Zeto   blogundanda tanıdıgımız ''zeto'' yani zeynep :) Stiliyle kendimi özdeşleştirebildiğim sayılı kişilerden de diyebilirim :) Gerçekten çok hoş ve tamda bu benim ! süper ! aynı benim zevkim dediğim bir tarz ! :) Özellikle tasarımlarını çokça beğeniyorum  :=) . Düşüncelerimi burada sonlandırıp fotograflarına geçiyorumm :) 





**Fotograflara tıktık***

Zetonun özellikle converse'leri kullanmasına ,
Clutchlarına ,
Kareli gömleklerine çokça bayılıyorumm,
Kazaklarına özelliklede kazaklarına  =) 


Görüşmek üzere*ayse :)) 

2 yorum:

  1. blogger style için ikinci seçim de harika :) ayşecim 12den vuruyorsun seçimlerinle. zeynep'in stiline hayran olmayan var mı acaba? yaptığı elbiselere bayılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah teşekkürler :) bende bayılıyorum .. :D

      Sil

Yazsanaağğ.