4/24/2012

İNSTAGRAM İLE SALI ;

demek çok isterdim fakat bende android telefon yokki ;(( .. Benim telefonum normal çekim :) Olsun oda instagram gibi :D Neyse kısaca bugün ;

   


Bu gün baya tıkınmalardayım çikolata bitti cipslere geçiyoruzz öhöm.
Kitap okuyoruz her gün 1 saat akıllı çocukarız biz , okumayı severiz .
Gömlek denedim birde bugün kombin yaptım kafama göre can sıkıntısı insana neler yaptırıyor :(


Kolayı içmeyi azaltıyorum . Canım içecek istedimi soda yardımcı olabiliyor :=)
Meyveli helede elmalı soda candır diyorum başka bir şey demiyorum :=)

1 saat sonrada seksenler başlayacak deymeyin keyfimee =))  Çok sevdim bu postları devamı gelir o zamaan :)

*ayse :)

2 yorum:

  1. ben henüz ikinci kitaptayım bugün başladım ama zaten iki günlük işi var bitmesinin:)

    kırmızı gömleğin çok hoş kırmızıyı severim:)

    seksenler güzel bir dizi mi sadece ilk bölümünün yarısına kadar izlemiştim:)

    günün ne güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kolay bitiyor sürükleyici =))

      teşekkürler :)


      güzel güzel öneririm :)

      Teşekkürler yine :)

      Sil

Yazsanaağğ.