4/22/2012

Örgü / Braid

Şu an tam bahar baygınlığı/yorgunluğu/salaklığı içerisindeyim . Çizim bile yapmak gelmiyor içimden kaç haftadır . Oturup boşboş ekrana bakıyorum . Post atmaya bile mecalim yok şu sıralar .. Az önce attıgım postu niye mi sildim ? Bu soruları duyar gibiyim sildim evet dediğim gibi bir salaklık var üzerimde :P Neyse konuya dönelim bir çok postumda bahsettiğim gibi bu sene örgüler çok trend ve herkes tarafından çok  kullanılıyor .Her yerde her ünlüde hatta mahallenizdeki her kişide görebilirsiniz . Gerçekten ben çok severim örgüyü fakat hayatımda saçlarımı dogru düzgün örmedim .Nedense saçlarım uzar ama hemen keserim uzar keserim uzar keserim böyle geçer ve ben örgüyle haşır neşir olamam . Madem ben olamıyorum sizde olamayınn gibi bir tavır sergilemiyorum ve sizi birbirinden güzel örgülerle dolu resimlerle baş başa bırakıyorum ;



En basitinden saçları kıskanılası uzun ve yumuşak olan kızlar ! size sesleniyorum en basitinde salaş bir örgü örüp başka bir görünüme sahip olabilirsiniz . Ya da ördükten sonra örgülerinizden biraz tutam çekerek dağınık görüntüsünü verebilirsiniz veya önlerden bir kaç tutam salarak .. Size iyi örmeler umarım bir kaçınıza fikir olmuşumdur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazsanaağğ.