4/01/2012

Pazar günü Pastaları / Karnınız acıksıın !

Madem ben bakıyorum acıkıyorum , dedim.Sevgili izleyicilerimde acıksın nihahaha ! :D Çok kötüyüm biliyorum. Neyse konuya dönelim . Moda sadece giysilerde yoktur , yiyecek dekorasyondada vardır.Şimdi size yiyecekleri sunuyorummm . Kolay tarifleride var aslında... :)

Normal yaptıgımız minik keklerimizin üstünü çocuklugumuzun vazgeçilmezi bonibonlarla süslemeye ne dersiniz?

Çikolatalı keklerini damla çikolatayla süslemek , ımmmm.

Basit bir bisküvili pasta , süslemeside kolay gibii :)

Meyveli pasta seven varrrmıııı ? :)

Baykuş'n malzemeleride kolay gibi gözüküyor :) Yaratıcı bir fikir amaa ?

Yine bonibon , çikolata , ımm ney o la ? onu çözemedim ama bisküvi olabilir onun yerine :) işte bunları karıştırabiliriz :)

Anaaam , çokgizeel ki buu ! Hındistan cevizi , meyveler gerisi size kalmıış ! 

Umarım karnınızı acıktırabilmişimdir :) hahahaha :D




12 yorum:

  1. Gerçekten çoook canım çekti.Çook güzeller amaa :D

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNE SAĞLIK CANIM:)
    ALDIMMMM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yapmadım ama okadar topladım değil mi :p :D alall yaparsın belki bir kaç tanesini :D

      Sil
  3. ayyy
    hepside super duruyor:D:D
    pazar pazar yapilir mi simdi bu diyetteki insanlara:P:P
    mutlu pazarlar canim<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimii dimi .:D çok kötüyümmm :D

      sağol sanada :D

      Sil
  4. Evet başardın!
    Sondaki pastaya bayıldım ıım
    Baykuşlu olan da çok ciciymiş ama :)

    YanıtlaSil
  5. ama form denen birşey kalmadı :))
    hepsi harika görünüyor,
    hayırlı günler sevgiler
    bende çekilişime beklerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diimi baka baka bendede kalmadı :D

      Sil
  6. Bonibonlu şeyden yapmıştım. Şimdi kalkıp mutfağa uçucam ya. Çok fenasın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın pazar günü kötülügü !! :D Ben uçtum sabah :D

      Sil

Yazsanaağğ.