5/02/2012

Çok Yönlü Blogger


Dün deeptone , beatlessever 'den aynı ödülü aldım . Çok yönlü blogger ödülü . Çok teşekkür ediyorum kendilerine. Ödül kuralları ;

1-Bizde 11 kişiye vericekmişiz bu ödülü 
Kimseyi seçemedim :( eğer bana gelmedi böyle ödül ama yapmak istiyorum diyenler varsa yapabilir :) 

2-Ödül verdiklerine gidip haber ver. 

3-Kendimizle ilgili 7 gerçek . 
-İzlediğim bir korku filmi yüzünden 1 hafta gece uyuyamadım .
-İçeceksiz ( özellikle milkshake ) yaşayamam
-Hergün 1 parçada olsa çikolata yerim
-Bu kadar stilten , modadan bahsederim ama beni hiç bakımlı ws. göremezsiniz ( evet gerçek :D ) 
-Bloga yazmaya vakit bulamıyorum bazen , zaman ayarlayıcısı saolsun sonradan geliyor postlarım :) 
-Şimdilik bu kadar aklıma gelmedi fazla :D 

4-Kendinize ödül verene teşekkür edin. 
Çok teşekkürler 2nizede :)

5-Fotoyu blogunuza ekliyorsunuz :) 

Bu kısa oldugu için şimdilik ekledim bırakıyorum :) ama mime cevap veremediğim insanlar vardı çok üzüldüm onlara yine tekrar özür diliyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazsanaağğ.