5/09/2012

Sidney Moda Haftası || İlhamlık Stiller .. ||


Geçtiğimiz günlerde sidney 'de moda haftası gerçekleşmiş . Baya ilham verici stiller vardı . Eee orda hala sonbahar olduğu için , paltolar kazaklar duruyor .. Ama adamlar kesinlikle işi biliyor , moda haftasında sade şıklık yakalamayı biliyorlar .. Bizim türkler hala düğüne gider gibi giyinsin .. Neyse lafa girmiyim fazla stillerimize bakalım :)

MİNT KOMBİNLERİ 


Mint temalı 2 kombin gördüm beğendim .. 2 kombindede mint rengi iyi kullanılmış , sadelik yakalanmış ve değişik tarzlar ortaya çıkmış . Ama ben 2. kombindeki ablanın pantolonunu kareli pijamalara benzettim hala gülüyorum :)



Gömleklerde sıra , kot gömlek aşkım hala bitmedi . Gördükçe bir daha aşık oluyorum diyebilirim :) Hem erkeklerde hem kadınlarda nasılda güzel duruyor baksanızaa :) Renkli gömleğe ayrı bittim söylememe gerek yok sanırım :)


Paltolar da çoğunluktaydı , nede olsa sonbahar daha . Paltoyu bir kadında ayrı bir havada görüyorum zaten .. Çokça hoş oluyor zaten . Bu ablalarımda çok güzel taşımışlar :)
            Kaynak:All .com


Siz kimleri beğendiniz ? :)

7 yorum:

  1. mint kombinleri çok beğendim:))))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bayildimmmmmmmmmmmmmmmmm... sen hangisine asik
    oldugumu biliyosun =)

    YanıtlaSil
  3. @begüm bende bende :))

    @sena biliyorum biliyorumm :)

    YanıtlaSil
  4. love the mint colors!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  5. minti çok sevdim ben.
    ben de mint gömlek alcam zaten.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alall :) erkeklerede yakışıyor :D

      Sil

Yazsanaağğ.