Ana içeriğe atla

Mim mim mim



Öhm öhm (Konuşmacı burada boğazını iyice temizledikten sonra konuşmasına devam eder) Evet canlarım sevgili Melodram bana mim yollamış.Burada bir sürü soru cevaplıyoruz şimdi.Hadi başlayalııım !

1-Almayı düşünüpte alamadığınız neler var?
Ah o ayakkabılar onları bi alaydım.Ha bir de 5-6 tane kitap var aklımda alamadım daha onları alıcam.

2- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? ( Asla beyaz giymem vb. )
Büyük bir takıntı sayılmaz fakat , dar bir elbise/kot/üst vb şeyler giyemem hiç bir zaman.Öyle bir takıntı.

3- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?
Şeyler , hani sadece bloglara kendini koyanlar.Milyarlarca para harcayıp giyinip fotograf koyup sonra moda bloggerı oldum ben yiaa ! diyenler.Tek sözüm bu.

4- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?
İnternette ilk kullandığım isim.Sanırım doğru hatırlıyorsam eğer efenim.Jozefna99 du sanırım.Bir oyunda almıştım 11 yaşımdayken yani.

5- Aklınıza ilk gelen ingilizce kelime hangisi?
Böyle bir soru gördüğümde aklıma gelen ilk şey ; Door.Kapı yani.Ne biliyim alışkanlık olmuş ilk öğretilen kelimelerden olduğu içinde olabilir.

6- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden ''Hayır!'' cevabını alsanız?
Allah'ım kriiiiiiiz ! diye çığlık atarmıydım bilmiyorum.Sanırım ufak çaplı bir şoktan sonra cehenneme kadar git diyip kalkardım o masadan.

7- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?
Neler yapılabilir ? Her şey yapılabilir aslında.En küçük bir şeyden bile zevk alırım ben.Bilmiyorum , aylardır baktığım alamadığım bir kitabı en sonunda aldıktan sonra okumaya fırsat  bulduğum ilk zaman benim keyfim aldığım zamanlardan belki sizinde olabilir ? :)

8- Bir kitap yazsanız, adı ne olurdu?
Bir şizofrenin .günlüğüOlurdu sanırım.Neden diye sormayın , öyle işte.

9- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?
İnanıyorum.

10- Blogger olmasa, şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?
Sanırım yazdıklarımı günlük gibi bir defterde tutar.Belirli yerlere gönderirdim.Çünkü yazdıklarımın bir yerlerde yayınlanma ihtiyacı hep olucak sanırım bende.

11- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?
Bakın egosu yüksek bir insan değilim,buna inanıyorum fakat benden başarısız olan insanlar sanki bende %1500 başarılıymış gibi hatta bana hava atarak bunu söyleyen insanlardan nefret ediyorum.


11 GERÇEK

-Kolasız yaşayamam.
-Yaşıtlarımın aksine yabancı dizilerdense türk dizilerini tercih ederim.Genellikle 90-2005 arası yapılan diziler tercihimdir onlarda ayrı bir hava var.Tabiri yerindeyse eski dizi manyağıyım :P :D
-Detaycı bir insanım.
-Bu herkes tarafından biliniyor tabii ; Bonomo'ya aşığım !
-Nazım Hikmet'inde şiirlerine aşığım.
-Sanırım mazoşistim.Bu kelime bu durumda ne kadar doğru tabii tartışılır fakat iğrendiğim ve ya korktuğum bir şeyleri gece rüyalarıma gireceğini 1 hafta uyuyamayacağımı bunu aklıma takacığımı bile bile izlerim bakarım.Film konusunda sanırım bu.Of çok karışık bir cümle kurdum değil mi ? Anlayabilene aşk olsun!
-Sevdiğim bir diziyi bokunu çıkarana kadar seyrettiğim doğrudur.
-Fringe tutkunuyum.
-Paranoyak bir biçimde, Can ile evlenme hayalleri kurduğumda doğrudur , ergenim işte n'apıyım ?! 
-Genel kültür açısından en gereksiz bir bilgiyi bile ezberlemeye çalıştığım doğrudur , amaç ; belki lazım oluur.
-Blogumdan ailemin haberi yok gerçi annemin haberi vardı bi ara o zamanlar 285 kişiydik blogda.Seni kim neden takip etsin ki? Ne yapıyosun diyince bir açıklama yapmadan konuyu kapatmıştım.Ve orada bitmişti şimdi unutmuştur herhalde.


 Eveet , ben burdan herkese yolluyorum bu mimi.Rapunzeliçe'nin blogundan yaptığı mimden yada benimkinden soruları seçerek 11 soru cevaplıyorsunuz ve 11 gerçeğinizi yazıyorsunuz.Hade görüşürüz ^^

Yorumlar

  1. ben de mimlemiştim ki senii.
    :)

    YanıtlaSil
  2. aa görmedim o zaman eklerim buraya seni :D

    YanıtlaSil
  3. Mimi yapıyorum ben çok çekti canıııııım :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yazsanaağğ.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kimdir ? : G-Dragon

Uzun zamandır çiziktirmediğim bloguma birşeyler yazma vakti gelmiş gibi gözüküyor.En azından buralara bir şey yazmanın beni rahatlattığı günlere dönmek istiyorum. Şimdi gelelim aaaylar sonra buraya beni döndüren ve umarım sık sık yazı yazmama bir basamak / vesile olacak asıl konumuza. Bugün fangirllük duygularımın yanı sıra sanatıyla,giyimiyle,zekasıyla herkesten ayrı tuttuğum birini sizlere sunmak istedim. Kwon Ji Yong na'mı diyar : G-DRAGON! Kwon Ji Yong yani G-Dragon bir K-pop sanatçısı/idolu -bana göre k-pop'pın çok çok üstünde bir adam,hatta dünya çapında biri- Kendisi 18 Ağustos 1988 doğumlu, yaklaşık 5 yaşından beri müzik/eğlence sektörünün içinde. 13 yaşından 18 yaşına kadar YG Entartainment'da stajyerlik yaptı.18 yaşında korenin en ünlü grubu BIGBANG  ile çıkış yaptı.Grubun lideri,şarkı yazma makinesi,fashionistası G-Dragon böylelikle tüm dünyaya duyrulmuş oldu. G-Dragon sanatsal zekasıyla ve çalışma hırsıyla cidden saygı duyulası bir adam ( fangirl

Röportaj Doksanların Özlem'i [Zeynep Anıl] ^^

Bu gün,şu saatte mutluluktan uçtugum bir röportajı gerçekleştirdiğim için mutlu olduğumu söylemek istiyorum.Çok sevilesi bir insan olan,Doksanlar güzeller güzeli Zeynep Anıl beni kırmadı ve sorularımı cevapladı. 1-Zeynep Anil kimdir ? Bir kaç cümleyle anlatabilir misin ? :-) Zeynep Anıl Tatdıran 11.04.1993 İstanbul doğumlu hem güçlü hem mutlu bir Koç kadınıdır. 2-Henüz 9 yaşındayken sektöre adım atmışsın.İlk yapımına nasıl kabul edildin ?  İlk yapımım benim için büyük tesadüftü. İyi bi menajerin sahip olduğu bir cast ajansında kayıtlıydım. Şimdilerde yeni yeni fark ettiğim şanslı yapım beni Yağmur Zamanı dizisinin yapımcısı Erol Avcı ve yönetmeni Dilek Gökçin ile tanıştırdı.  3-Daha önce Doktorlar,Küçük Kadınlar,Sıla gibi önemli yapımlarda yer almışsın,ama Doksanlar senin kendini gösterdiğin,yani parladığın yapım değil mi ? Çok doğru. Hep güzel insanlar ve güzel projelerde çalıştım evet ama  Doksanlar, Mint yapım, Birol Güven ve yönetmenin Uğur Yağcıoğlu beni

New

Gömlek aşkımı bilmeyen yoktur herhalde ... Çünkü bu aşkla hasta olmama rağmen dün avm'ye gittim. Yarı baygın yarı uyanık gömlek aradım diyebilirim ( görülmesi gerekilen bir tipti :D ) Aslında amacım buz mavisi kot gömlekti fakat bulamadım .Ve 2. seçeneğim kareli gömlekti .Aslında her mağazada kareli vardı fakat , gözüme hiç biri cazip gelmedi  :D Vee bunu nerden aldım dersiniz ? Lcw erkek bölümünden biraz bol geliyor ama darda sevmem zaten bulamadık napalım erkek bölümünden aldık :)  Sizce nasıl ?