Ana içeriğe atla

Geleceğin Streisand'ı Lea Michele [Stil Değişimi]


Lea Michele Sarfati (d. 29 Ağustos 1986), ABD'li oyuncu ve şarkıcı. diye tanımlıyor onu Wikipedia.Ben ise değişimin ta kendisi diyorum,vede streisand sevdalısı ABD'nin gözdesi.

Son günlerde seçimleriyle öne çıkıyor Michele .. koca burunlu şirinlik abidem.Neyse geçelim bunları .. 

İşte Streisand sevdalısı Michele'in geçmişinden bugününe stil yolculuğu ;


2009-2011 yılları arasında,yani Glee'de ilk çıkış yaptığı zamanlarda giydikleri.Daha toy ve vücudunu tanıyamıyan Michele.Şimdiki hallerine bakılırsa bile yüzü daha oturmamış gibi,ya da makyaj tarzı yanlıs o yüzden öyle gözüküyor.Peynir bir ten.Eski hallerine bakıp gülüyormudur acaba ? Şimdi ki afet Michele'yi gördükçe eski hallerine güldüm şahsen ^_^ Toyluğuna veriyorum ve bitiriyorum :D

Pekala .. diğer kısıma geçiyoruz.


Eskisine göre biraz daha bronz bir ten,ayakkabı tarzında değişimler,saçın kendi tarzını bulması, biraz doğru makyaj ve bingo ! Michele yavaş yavaş daha iyi bir görüntü kazanmaya başlıyor.Bakışları bile değişmemiş mi sanki ? ^_^
Şimdilik bana göre vasatlıktan,ortaya bir geçişti şuan mükemmeliği göstericem şimdi size ey dostlar.





Yavaş yavaş tenine uyan renkleri bulabilmeye başlamış Michele, nude rengin kendine ne kadar yakıştığını keşfetmiş olacak ki en doğru şekilde kullanabilmiş ! Sizce nude ya da pastel renk dudakmı,koyu ton dudak mı Lea'ya yakışıyor.Benim fikrim pastel'den yana >_<  Rol Naya Rivera gibi nude ya da pastel dudaklar yakısıyor onada .. ne şans ama nadir kadınlara yakısır bu tarz .. *çokçokkıskanmak*

Şşştt .. sen ! sona gelmeye hazır mısın ? vasat,basitlikten mükemmeliğe geçiş .. evet !


Biraz verilen kilo,doğru makyaj,iyi marka seçimi insanı ne hale getirebiliyor di mi ? Şahsen karşıma çıksa Lea o vasatlıktan bu hale nasıl geldin ? diye bir sorarım .. sorulmalı yani.. 


Sevgilisi ve rol arkadası olan Cory'nin ölümünden sonra Lea daha yeni kendine geliyor,çoğu fan onun dizide devam etmesini istemiyordu ama o show must go on ilkesiyle devam etti,büyük bir sanatçılık göstegesi.Tebrik ettim...

'' Olayı baştan sıralarsak eğer,bu değişim Lea'nın 23-27 yaş arası değişimi,hep derler aslında stil genç kızken oturur  20'inden sonra en azından kendini kendi vücudunu tanımışsındır .. bu doğrumudur yoksa stil her yıl biraz biraz daha oturan birşeymidir ? Çok mu çok karışık bir soru sordum ? Kendime bile inanamadım .. ama orda ki ! senin bir cevabın var mı ? ''


Bu kadar Lea'dan bahsetmişken .. Albüm çıkaracağını biliyormuydunuz ? 5 gün kaldı !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kimdir ? : G-Dragon

Uzun zamandır çiziktirmediğim bloguma birşeyler yazma vakti gelmiş gibi gözüküyor.En azından buralara bir şey yazmanın beni rahatlattığı günlere dönmek istiyorum. Şimdi gelelim aaaylar sonra buraya beni döndüren ve umarım sık sık yazı yazmama bir basamak / vesile olacak asıl konumuza. Bugün fangirllük duygularımın yanı sıra sanatıyla,giyimiyle,zekasıyla herkesten ayrı tuttuğum birini sizlere sunmak istedim. Kwon Ji Yong na'mı diyar : G-DRAGON! Kwon Ji Yong yani G-Dragon bir K-pop sanatçısı/idolu -bana göre k-pop'pın çok çok üstünde bir adam,hatta dünya çapında biri- Kendisi 18 Ağustos 1988 doğumlu, yaklaşık 5 yaşından beri müzik/eğlence sektörünün içinde. 13 yaşından 18 yaşına kadar YG Entartainment'da stajyerlik yaptı.18 yaşında korenin en ünlü grubu BIGBANG  ile çıkış yaptı.Grubun lideri,şarkı yazma makinesi,fashionistası G-Dragon böylelikle tüm dünyaya duyrulmuş oldu. G-Dragon sanatsal zekasıyla ve çalışma hırsıyla cidden saygı duyulası bir adam ( fangirl

Röportaj Doksanların Özlem'i [Zeynep Anıl] ^^

Bu gün,şu saatte mutluluktan uçtugum bir röportajı gerçekleştirdiğim için mutlu olduğumu söylemek istiyorum.Çok sevilesi bir insan olan,Doksanlar güzeller güzeli Zeynep Anıl beni kırmadı ve sorularımı cevapladı. 1-Zeynep Anil kimdir ? Bir kaç cümleyle anlatabilir misin ? :-) Zeynep Anıl Tatdıran 11.04.1993 İstanbul doğumlu hem güçlü hem mutlu bir Koç kadınıdır. 2-Henüz 9 yaşındayken sektöre adım atmışsın.İlk yapımına nasıl kabul edildin ?  İlk yapımım benim için büyük tesadüftü. İyi bi menajerin sahip olduğu bir cast ajansında kayıtlıydım. Şimdilerde yeni yeni fark ettiğim şanslı yapım beni Yağmur Zamanı dizisinin yapımcısı Erol Avcı ve yönetmeni Dilek Gökçin ile tanıştırdı.  3-Daha önce Doktorlar,Küçük Kadınlar,Sıla gibi önemli yapımlarda yer almışsın,ama Doksanlar senin kendini gösterdiğin,yani parladığın yapım değil mi ? Çok doğru. Hep güzel insanlar ve güzel projelerde çalıştım evet ama  Doksanlar, Mint yapım, Birol Güven ve yönetmenin Uğur Yağcıoğlu beni

New

Gömlek aşkımı bilmeyen yoktur herhalde ... Çünkü bu aşkla hasta olmama rağmen dün avm'ye gittim. Yarı baygın yarı uyanık gömlek aradım diyebilirim ( görülmesi gerekilen bir tipti :D ) Aslında amacım buz mavisi kot gömlekti fakat bulamadım .Ve 2. seçeneğim kareli gömlekti .Aslında her mağazada kareli vardı fakat , gözüme hiç biri cazip gelmedi  :D Vee bunu nerden aldım dersiniz ? Lcw erkek bölümünden biraz bol geliyor ama darda sevmem zaten bulamadık napalım erkek bölümünden aldık :)  Sizce nasıl ?