Ana içeriğe atla

Farah'ın zirvesi .. '' Kurt Seyit ve Şura''


Allahım bu ne asillik ? O saç baş .. dediğim gibi oyunculuğa öbgzk ' ile başlayan Farah'ın bu ikinci dizisi zirvesi olacak gibi duruyor.. 
Tv severlerinde bildiği gibi yeni yılın ilk dakikalarında günlerce reklamı yapılan o ''aşkın dansı'' nı izledik !



Öbgzk'den sonra eğitimi için bir süre tam manasıyla odasına kapanan Farah ne kadar mükemmel olmuş öyle! 
O bakış,o duruş,o dans ediş,o saçlar.
Tarif edemiyorum bile.
Ben kelime ararken siz konusuna bakın bari ;




Edebiyat dünyasına "Uyandıran Aşk" isimli şiir kitabı ile adım atmış olan Nermin Bezmen, bu kez Çarlık Rusyasının debdebeli yaşantısından Bolşevik ihtilali ile İstanbul'a sürüklenen hayatları anlatıyor. 1892'nin Yalta'sından St. Petersburg'un saltanat günlerine, Karpatlar cephesinden ihtilalin cehennemine ve nihayet işgal altındaki İstanbul'a, 1920'lerin Pera'sına, macera dolu bir yolculuk yapacaksınız. Onlarla beraber polkaların, troykaların sihirli alemini, ihtilalin acımasızlığını, parçalanmış Osmanlı İmparatorluğunun son günlerini yaşayacaksınız. Kurt Seyt: Mirza Eminof'un oğlu olarak servet ve ünvanla doğmuştu. Yakışıklıydı, hırslıydı, cesurdu. Çar Nikola'nın Muhafız Alayında genç bir Üsteğmen oluşu onu Bolşeviklerin ölüm listesine dahil etmişti. Kaçarken getirdiği bir taka dolusu silahı Mustafa Kemal'in Kuva-yi Milliyesine teslim ettiğinde, karşılık istemeyecek kadar gururluydu. Hayatına sıfırdan başlarken elinde kalan serveti sadece gururu ve aşkıydı. Shura: Tchaikovsky nağmelerinin romantizmi ile sarılmış karlı bir Moskova gecesinde, henüz onaltısındayken saf güzelliği, beklentisiz aşkı ile Seyit'in dünyasına girdi. Ailesinin ünvanı, serveti onun da ülkesinde kalmasına yardımcı olamadı. Sevdiği erkekle atıldığı bu macerada bir daha hiç göremeyecekleri vatanlarının, ailelerinin, artık yaşamayacakları geçmişlerinin hasretlerini birbirlerinin aşklarında dindirmeye çalıtılar. Büyük bir aşkın, harbin, ihtilalin, hasret ve hüzünlerin hikayesi ile okuyucuyu baştan sona kendine has bir tat, merak ve heyecanla sürükleyen, uzun süren araştırmaların gerçeklikle aktarıldığı bir roman.


Bu nasıl bir uyumdur ayrıca ? Beni bilenler klasik kızlar gibi Kıvançççç diye ölmediğimi bilirler.Fakat KSVS bana Kıvancı sevdirecek gibi.

Dizi Mart'ta starda gösterime giriyor.
Merakla bekliyorum/z. ! 

Yorumlar

  1. Adsız02:12

    kurt seyit ve sura gerçekten güzele benziyor kıvanç öyle şahane güzelliği yok ama iyi bir oyuncu farah Zeynep Abdullah yetenekli, genç, iyi bir oyucu ayrıca sbsv izleyenler bilirler orada çağla karakterini canlandıran dila danışmanı seviyorum çağlayı gıcıklık yaptığı zaman karakterini sevmesem de kendisini seviyorum dila çok iyi bir kız yetenekli iyi güzel genç ve en önemlisi gerçekten iyi biri sbsv dizisi de güzel dila ayrı güzel dila danışman dilam dila güzellik iyilik kurt seyit sura güzel kesin farah kesin oyunculuğunu konuşturacak kaliteli bir yapım olacağı belli farah iyi bir oyuncu dila da

    YanıtlaSil
  2. Adsız02:16

    umarım iyi bir yapım oldu ay yapım farah rolünün hakkını veriyor belli sbsv güzel dila harika izlemeyen varsa sbsv izlemesini tavsiye ederim dilayı sevenlere ve yanında olanlara teşekkürler farah iyi olacak dila mükemmel biri dila yetenekli iyi bir oyuncu hem dansçı hem oyuncu çok iyi dila oyunculuğunu konuşturuyor dila farah demet özellikle dila iyi önemli olan sağlıklı olmak gerisi olur iyi olalım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yazsanaağğ.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kimdir ? : G-Dragon

Uzun zamandır çiziktirmediğim bloguma birşeyler yazma vakti gelmiş gibi gözüküyor.En azından buralara bir şey yazmanın beni rahatlattığı günlere dönmek istiyorum. Şimdi gelelim aaaylar sonra buraya beni döndüren ve umarım sık sık yazı yazmama bir basamak / vesile olacak asıl konumuza. Bugün fangirllük duygularımın yanı sıra sanatıyla,giyimiyle,zekasıyla herkesten ayrı tuttuğum birini sizlere sunmak istedim. Kwon Ji Yong na'mı diyar : G-DRAGON! Kwon Ji Yong yani G-Dragon bir K-pop sanatçısı/idolu -bana göre k-pop'pın çok çok üstünde bir adam,hatta dünya çapında biri- Kendisi 18 Ağustos 1988 doğumlu, yaklaşık 5 yaşından beri müzik/eğlence sektörünün içinde. 13 yaşından 18 yaşına kadar YG Entartainment'da stajyerlik yaptı.18 yaşında korenin en ünlü grubu BIGBANG  ile çıkış yaptı.Grubun lideri,şarkı yazma makinesi,fashionistası G-Dragon böylelikle tüm dünyaya duyrulmuş oldu. G-Dragon sanatsal zekasıyla ve çalışma hırsıyla cidden saygı duyulası bir adam ( fangirl

Röportaj Doksanların Özlem'i [Zeynep Anıl] ^^

Bu gün,şu saatte mutluluktan uçtugum bir röportajı gerçekleştirdiğim için mutlu olduğumu söylemek istiyorum.Çok sevilesi bir insan olan,Doksanlar güzeller güzeli Zeynep Anıl beni kırmadı ve sorularımı cevapladı. 1-Zeynep Anil kimdir ? Bir kaç cümleyle anlatabilir misin ? :-) Zeynep Anıl Tatdıran 11.04.1993 İstanbul doğumlu hem güçlü hem mutlu bir Koç kadınıdır. 2-Henüz 9 yaşındayken sektöre adım atmışsın.İlk yapımına nasıl kabul edildin ?  İlk yapımım benim için büyük tesadüftü. İyi bi menajerin sahip olduğu bir cast ajansında kayıtlıydım. Şimdilerde yeni yeni fark ettiğim şanslı yapım beni Yağmur Zamanı dizisinin yapımcısı Erol Avcı ve yönetmeni Dilek Gökçin ile tanıştırdı.  3-Daha önce Doktorlar,Küçük Kadınlar,Sıla gibi önemli yapımlarda yer almışsın,ama Doksanlar senin kendini gösterdiğin,yani parladığın yapım değil mi ? Çok doğru. Hep güzel insanlar ve güzel projelerde çalıştım evet ama  Doksanlar, Mint yapım, Birol Güven ve yönetmenin Uğur Yağcıoğlu beni

New

Gömlek aşkımı bilmeyen yoktur herhalde ... Çünkü bu aşkla hasta olmama rağmen dün avm'ye gittim. Yarı baygın yarı uyanık gömlek aradım diyebilirim ( görülmesi gerekilen bir tipti :D ) Aslında amacım buz mavisi kot gömlekti fakat bulamadım .Ve 2. seçeneğim kareli gömlekti .Aslında her mağazada kareli vardı fakat , gözüme hiç biri cazip gelmedi  :D Vee bunu nerden aldım dersiniz ? Lcw erkek bölümünden biraz bol geliyor ama darda sevmem zaten bulamadık napalım erkek bölümünden aldık :)  Sizce nasıl ?