Ana içeriğe atla

[RÖPORTAJ] Yeni nesil komedyen ''Onur Sermik ''

Evet,evet bu gün yeni yepyeni bir yazı dizisiyle karşınızdayım.Bu gün doksanlar dizisinde bir çıkış yakalayan Onur Sermik ile oyunculuk/dizi ve komedyen olması üzerine  mini bir röportaj yaptım ^^ Benim için keyifli geçti umarım okurken sizde keyif alırsınız..

O zaman .. Başlayalım genç oyuncuyu tanımaya ..

        1-Onur Sermik kimdir ? Biraz kendinden bahsedebilir misin ?

O : Onur Sermik 28.12.1990 İstanbul doğumlu,ama kimliğinde 01.01.1991 yazan bir insan evladıdır.İlkokul,lise ve üniversiteyi İstanbulda okumuştur.İstanbuldan çıkamamıştır.Çocukluğunda uzun süre futbol oynamış sonra bir gün sakatlanmış,sakatlandıktan 1 ay sonra tiyatroya başlayarak futbolu tamemen bırakmıştır çol uzun süre tiyatro yapmıştır,Dünyada en mutlu olduğu şey tiyatrodur hala yaşamaktadır ve son saniyeye kadar çalışmaya devam edecektir..



2-Oyunculuk fikrini ilk ne zaman benimsedin ? Ben oyuncu olmalıyım dediğin zaman ne zamandı ?

OBen küçüklükten beri ne yapsam gülerlerdi yemek yerken gülerlerdi futbol oynarken gülerlerdi ben çok net hatırlarım 7-8 yaşında kılık değiştirir apartmanda ki insanları korkutmaya çalışırdım çok eğlenirdim bana herkes tiyatro yap,tiyatro yap derdi ama tabi çocuğuz o zamanlar oyunculuk bambaşka bir şey yoksa çok fazla komik insan var sonra ben boş bir zamanımda bir tiyatro kursuna başlayayım dedim ilk başlar da hep alay eden komiklikler yapmaya çalışan bir tiptim sonra derinliklerini öğrendikce bir iş olduğunu ve çok zor bir iş olduğunu farkettikce daha profösyonel yaklaştım ve oyuncu olmak için insan olmanın gerekliliğini anlamaya başladım,biraz uzun ve karmaşık bir cümle oldu ama cidden böyle..Diğer soru ben oyuncu olmalıyım dediğim zaman baktım ki dünyada tiyatroya başladıktan sonra tiyatro kadar zevk aldığım hiçbir şey yok o an ben oyuncu olmalıyım dedim düşünsenize şu ihtimali bir ömür sevdiğiniz işi yaparak para kazanabilme şansınız var,ne harika bir ütopya değil mi?

            3-Doksanlar dizisinde oynadığın karakteri nasıl tanımlarsın ?

O : Doksanlar dizisinde Alper karakterini canlandırıyorum.Alper ile ortak noktalarımız var en başta ikimizin de kız arkadaşı yok:=) Alper de fevri bende fevriyim ama Alper düşünmeden hareket ediyor,ben her anımı hesaplayarak hareket ediyorum çok plancıyım,Alper ile en büyük farkımız bu ama çok büyük zevk alıyorum oynarken çünkü özü çok saf bir karakter aslında tam bir Türk Anadolu delikanlısı ama aynı zamanda da bir liseli ergen ben biraz daha yaşlıyım:=)

             4-İlk dizin,yanlış bilmiyorum değil mi ?

O : Hayır ilk dizim değil daha önce Kanaltürkte Emret Komutanım Yeniden adlı dizide Yavuz karakterini canlandırıyorum diziye 30.bölümde girdim 31.bölüm final yaptık biraz şansız bir projeydi,ilk başladığım zamanlar da ise birçok oyuncu gibi bölüm oyunculuğu yaptım ama uzun soluklu ilk işim Doksanlar diyebiliriz. 

              5-Ratingleri nasıl sence ?

O : Günümüz biraz talihsiz,ayrıca bildiğiniz gibi çok fazla dizi var artık günde en az 5-6 dizi reyting mücadelesi veriyor 28 bölümümüz geride kaldı bence 28 çok iyi bir rakam günümüz dizi dünyasında reytinglerimiz ise bence kötü değil.



6-Komedyen olduğunu,gösteri düzenlediğini biliyoruz,işin komedi tarafına nasıl adım attın ?

O : Tiyatro okulumda babamın devamlı hikayelerini anlatırdım babam çok komik bir karakterdir,insanlar da devamlı güler bir daha anlat bir daha anlat derlerdi bende hiç sıkılmadan,usanmadan anlatır dururdum,sonra dediler ki bunları bir hikaye haline getir düzenle stand-up gösterisi yap,komediye yatkınsın bunu söyleyen büyük üstadlar olunca bende ciddi ciddi düşünmeye başladım sonra kendime bir oyun yazdım ve bir sahne kiralayarak tek kişilik gösterimi gerçekleştirdim ve gerçekten tek kişi kimse yoktu herşey ile ben ilgileniyordum sahnesi,dekoru,rejisi sadece ışıkta yardım eden bir arkadaşım vardı çok güzel geçti gösterim ancak stand-up yaptıkca geliştirilen bir dal ve çok zor bir dal ayrıca seyirci ile güzel olan bir dal 2 yıldır ben devam ediyorum çok büyük zevk alıyorum stand-up yaparken internette 80 e yakın videom var gösterilerime hala devam ediyorum amacım stand-up kültürü oluşturabilmek bu soru üzerine saatlerce konuşabilirim şimdilik bu kadar diyelim:=)

          7-Kendine idol olarak gördüğün oyuncular var mı ?

O : Al Paçino,Tom Hanks favorilerimdir Dünyadan Türkiyede de beğendim oyuncular var özellikle Barış Falay,Ahmet Kural,Kenan İmirzalıoğlu çok beğendiğim bir oyuncular, ama idol olarak birini görmek pek benim tarzım değil,idol olabilecek şeyler yapmak arzusunda olan bir insanım.


Son olarak, benimle bu röportajı yapmayı kabul ettiğin için teşekkür ederim :-) .. 

-Ne demek her zaman :=)

Son olarak ben birşey ekliyeyim,kendisini ''komedyen adayı'' olarak tanımlıyor fakat,yaptığı skeçlerde ne kadar aday değilde gerçek komedyen olduğunu görebilirsiniz :=)


Örnek skeç olarak koyuyorum.Youtube kanalından tüm videolarını bulabilirsiniz.




*Renkli Günler*

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kimdir ? : G-Dragon

Uzun zamandır çiziktirmediğim bloguma birşeyler yazma vakti gelmiş gibi gözüküyor.En azından buralara bir şey yazmanın beni rahatlattığı günlere dönmek istiyorum. Şimdi gelelim aaaylar sonra buraya beni döndüren ve umarım sık sık yazı yazmama bir basamak / vesile olacak asıl konumuza. Bugün fangirllük duygularımın yanı sıra sanatıyla,giyimiyle,zekasıyla herkesten ayrı tuttuğum birini sizlere sunmak istedim. Kwon Ji Yong na'mı diyar : G-DRAGON! Kwon Ji Yong yani G-Dragon bir K-pop sanatçısı/idolu -bana göre k-pop'pın çok çok üstünde bir adam,hatta dünya çapında biri- Kendisi 18 Ağustos 1988 doğumlu, yaklaşık 5 yaşından beri müzik/eğlence sektörünün içinde. 13 yaşından 18 yaşına kadar YG Entartainment'da stajyerlik yaptı.18 yaşında korenin en ünlü grubu BIGBANG  ile çıkış yaptı.Grubun lideri,şarkı yazma makinesi,fashionistası G-Dragon böylelikle tüm dünyaya duyrulmuş oldu. G-Dragon sanatsal zekasıyla ve çalışma hırsıyla cidden saygı duyulası bir adam ( fangirl

Röportaj Doksanların Özlem'i [Zeynep Anıl] ^^

Bu gün,şu saatte mutluluktan uçtugum bir röportajı gerçekleştirdiğim için mutlu olduğumu söylemek istiyorum.Çok sevilesi bir insan olan,Doksanlar güzeller güzeli Zeynep Anıl beni kırmadı ve sorularımı cevapladı. 1-Zeynep Anil kimdir ? Bir kaç cümleyle anlatabilir misin ? :-) Zeynep Anıl Tatdıran 11.04.1993 İstanbul doğumlu hem güçlü hem mutlu bir Koç kadınıdır. 2-Henüz 9 yaşındayken sektöre adım atmışsın.İlk yapımına nasıl kabul edildin ?  İlk yapımım benim için büyük tesadüftü. İyi bi menajerin sahip olduğu bir cast ajansında kayıtlıydım. Şimdilerde yeni yeni fark ettiğim şanslı yapım beni Yağmur Zamanı dizisinin yapımcısı Erol Avcı ve yönetmeni Dilek Gökçin ile tanıştırdı.  3-Daha önce Doktorlar,Küçük Kadınlar,Sıla gibi önemli yapımlarda yer almışsın,ama Doksanlar senin kendini gösterdiğin,yani parladığın yapım değil mi ? Çok doğru. Hep güzel insanlar ve güzel projelerde çalıştım evet ama  Doksanlar, Mint yapım, Birol Güven ve yönetmenin Uğur Yağcıoğlu beni

New

Gömlek aşkımı bilmeyen yoktur herhalde ... Çünkü bu aşkla hasta olmama rağmen dün avm'ye gittim. Yarı baygın yarı uyanık gömlek aradım diyebilirim ( görülmesi gerekilen bir tipti :D ) Aslında amacım buz mavisi kot gömlekti fakat bulamadım .Ve 2. seçeneğim kareli gömlekti .Aslında her mağazada kareli vardı fakat , gözüme hiç biri cazip gelmedi  :D Vee bunu nerden aldım dersiniz ? Lcw erkek bölümünden biraz bol geliyor ama darda sevmem zaten bulamadık napalım erkek bölümünden aldık :)  Sizce nasıl ?