Ana içeriğe atla

Kimdir ? : G-Dragon

Uzun zamandır çiziktirmediğim bloguma birşeyler yazma vakti gelmiş gibi gözüküyor.En azından buralara bir şey yazmanın beni rahatlattığı günlere dönmek istiyorum.

Şimdi gelelim aaaylar sonra buraya beni döndüren ve umarım sık sık yazı yazmama bir basamak / vesile olacak asıl konumuza.
Bugün fangirllük duygularımın yanı sıra sanatıyla,giyimiyle,zekasıyla herkesten ayrı tuttuğum birini sizlere sunmak istedim. Kwon Ji Yong na'mı diyar : G-DRAGON!


Kwon Ji Yong yani G-Dragon bir K-pop sanatçısı/idolu -bana göre k-pop'pın çok çok üstünde bir adam,hatta dünya çapında biri-

Kendisi 18 Ağustos 1988 doğumlu, yaklaşık 5 yaşından beri müzik/eğlence sektörünün içinde.

13 yaşından 18 yaşına kadar YG Entartainment'da stajyerlik yaptı.18 yaşında korenin en ünlü grubu BIGBANG ile çıkış yaptı.Grubun lideri,şarkı yazma makinesi,fashionistası G-Dragon böylelikle tüm dünyaya duyrulmuş oldu.

G-Dragon sanatsal zekasıyla ve çalışma hırsıyla cidden saygı duyulası bir adam ( fangirllük hislerini gizlemeye çalışıyor)

Gelelim GD'nin bu bloga konu olmasının asıl sebebine.Fashionista olmasına!


G-Dragon öyle bir adam ki,etek giyse bile kendisine ''woaaah çok tarz adam yahu!'' dedirtir.Modadan anlamayan bir kişiyi koysanız şuraya bile adam giyiniyor der.Giyiniyor çünkü.Adamın havası başka abi!


İdol demişken,Kpop'ta idol olmanın altın kurallarından olan marjinal saç renk/modellerinden bir kaç saç Gdragon stilini koymazsak olmaz.Her renk ve modelide üzerinde taşıyabilen birisi G-Dragon.

Kpop'un altın kurallarından bir diğeri ise kesinlike ''havaalanı tarzları'' dır.Kesinlikle! 



 GD,havaalanında özellikle bir tarzı ''sıradan bir şekilde'' kurallarına göre uygulamaktansa,sıradışı bir şeyle birleştirip kendi ''G-Dragon'' tarzını oluşturmayı başarıyor.

Hiç birbiriyle kullanmayacağınız atkıyla şort ikilisi gibi.Normal gömlek-tşört ikilisi ile kimsenin düşünmeyeceğini yapıp parmak çantalardan takmak gibi.









Jiyong (GD), Kpop dünyasında Chanel'in baş tasarımcısı,kralı Karl Lagerfeld ile yakınlığı ilede biliniyor.Lagerfeld 'in her önemli şovu için G-Dragon'a  VIP davetiye yolladığı söylenmekte.


Karl Lagerfeld G-Dragon hakkında ; 
''O üzerinde hangi parçamızı taşırsa 15 dakika içerisinde tükeniyor'' demiş.

Bu sene ki CHANEL/Paris gösterisinde, yukarıda ki attığım görselde taktığı kürk şapka  ile haber başlıklarının ana konularından biriydi.


Yine bu sene katıldığı Haider Ackermann şovunda basit siyah bir tşört  ve deri (?) uyumlu pantolon ve ayakkabılarıyla dikkatleri üzerine çekmişti. (görsel : https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/ac/3e/f1/ac3ef1ee4ff0a5277d047969d1f94740.jpg ) 

Kendisi Haider Ackermann ilede yakın arkadaş.


2015 Chanel Paris şovundan sonra ki after party'den Kanye & Haider & G-Dragon 


Giyimi ve tavrının yanı sıra GD,moda sektörüne birşeyler üreterekte ikon sıfatını hakkıyla taşıdığını nasıl hakettiğini gösteriyor.

2015'te açtığı Peaceminusone (barıştan bir eksik) sergisiyle aynı ismi taşıyan bir markası var.Geçtiğimiz yaz Paris'te ,başka bir marka ile işbirliği yaparak Peaceminusone logolu sweatshirtleri satışa sunmuştu.


Ayrıca Peaceminusone markası ile ünlü tasarımcı Giuseppe Zanotti ile işbirliğinde bulunarak geçtiğimiz yaz bir ayakkabı koleksiyonuda çıkarttı.



Peaceminusone ile ilgili belirtmek istediğim küçük bir diğer detay ise,


Peaceminusone'nun barıştan bir eksik olduğunu söylemiştim,logosunda ki /ayakkabı resminde bulunuyor/ eksik barış işareti ayrıca yukarıda ki sergi afişinde ki kelimelerin bir eksik olması hoş ve zekice bir detay.

Bu yılın en iyi giyineni,yılın fotojeniği (moda fotoğrafçıları ödülleri),GQ Ödüllerinden yılın adamı,Grazia Korea'dan 2015 yılının 10 sıcağı ödülü,Instyle Star Icon ödüllerinden erkek idol fashionista,Kore en iyi giyinenler ödüllerinden en iyi giyinen, gibi bir çok ödülede sahip.

G Dragon, hem sınırları zorlamayı seven hemde sınırlara bağlı kalmayı seven biri.Bazen herkesin giyemeyeceği şeyleri giyip normal günlük bir tarzmış gibi taşıyor,bazense aslında herkesin giydiklerini giyip ufak detaylarla bir fashionista olmayı başarıyor.
Aslında,moda ikonu olmak böyle birşey değilmidir zaten?



2015 Chanel Paris moda şovu.Konsept Las Vegastı.GD,düz siyah bir takım ile katılmıştı geceye ama ateş saçları... Yukarıda ki cümlemi özetler nitelikte.

Bu yazı uzun süredir taslaklarda bekleyen bir yazıydı.Elimden geldiğince birşeyleri katmaya çalıştım,aslında G-Dragon'u anlatmaya tek bu post yetmezdi.Umarım beğenmişsiniz,tanımıyorsanızda bir sempati duymuşsunuzdur.

Son olarak,




kendisinin en sevdiğim solosu ile yazıyı bitirmek istiyorum.


                                                                           xx Renkli Günler xx

Yorumlar

Yorum Gönder

Yazsanaağğ.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Röportaj Doksanların Özlem'i [Zeynep Anıl] ^^

Bu gün,şu saatte mutluluktan uçtugum bir röportajı gerçekleştirdiğim için mutlu olduğumu söylemek istiyorum.Çok sevilesi bir insan olan,Doksanlar güzeller güzeli Zeynep Anıl beni kırmadı ve sorularımı cevapladı. 1-Zeynep Anil kimdir ? Bir kaç cümleyle anlatabilir misin ? :-) Zeynep Anıl Tatdıran 11.04.1993 İstanbul doğumlu hem güçlü hem mutlu bir Koç kadınıdır. 2-Henüz 9 yaşındayken sektöre adım atmışsın.İlk yapımına nasıl kabul edildin ?  İlk yapımım benim için büyük tesadüftü. İyi bi menajerin sahip olduğu bir cast ajansında kayıtlıydım. Şimdilerde yeni yeni fark ettiğim şanslı yapım beni Yağmur Zamanı dizisinin yapımcısı Erol Avcı ve yönetmeni Dilek Gökçin ile tanıştırdı.  3-Daha önce Doktorlar,Küçük Kadınlar,Sıla gibi önemli yapımlarda yer almışsın,ama Doksanlar senin kendini gösterdiğin,yani parladığın yapım değil mi ? Çok doğru. Hep güzel insanlar ve güzel projelerde çalıştım evet ama  Doksanlar, Mint yapım, Birol Güven ve yönetmenin Uğur Yağcıoğlu beni

New

Gömlek aşkımı bilmeyen yoktur herhalde ... Çünkü bu aşkla hasta olmama rağmen dün avm'ye gittim. Yarı baygın yarı uyanık gömlek aradım diyebilirim ( görülmesi gerekilen bir tipti :D ) Aslında amacım buz mavisi kot gömlekti fakat bulamadım .Ve 2. seçeneğim kareli gömlekti .Aslında her mağazada kareli vardı fakat , gözüme hiç biri cazip gelmedi  :D Vee bunu nerden aldım dersiniz ? Lcw erkek bölümünden biraz bol geliyor ama darda sevmem zaten bulamadık napalım erkek bölümünden aldık :)  Sizce nasıl ?