11/08/2011

İlk mim =))

Hemsponpi'nin başlattıgı mim deeptone devam ettirerek  beni mimlemiş sonrada irem beni sonrada  hilal mimlemiş durmuslar  =)) saolsunlar 3 mim aynı oldugu için 1 post =)

Ruhum hangi renk ?

Ruhum bence bebek mavisi , normal mavi değil işte öyle açık çok açık mavi ... Bebek mavisi bana huzur verir =)
deeptone bana sarı demiş olabilir sarıyı severim =))

Bloggerlar ne renk?

Bloggerların ismi ile yorumu ile bize ne hissettirdigini renk olarak yazıyoruz =))

Hilal-Toz pembe
aysun-sarı
pembe fiyonk-kırmızı
Berrilla-mavi
lalldillerinsesi - kahverengi

Bloggerlardan fazla tanımıyorum bu kadar hepsi mimlidir =)

Burda hems'n yazısı

*ayse =))

9 yorum:

  1. Bi an mim olayını anlayamadım :)
    evet
    ruhum
    toz pembesi olabilir evet :)
    ama bence seninde dediğin gibi mavi bebek mavisi gibi. özgürlük hiseettirir bana huzur verir :)

    YanıtlaSil
  2. sende bunu devam ettireceksin böyle soruları felan işte =))

    YanıtlaSil
  3. tamam yapıyorum şu anda :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ayse bende senin rengiin vaar :D

    YanıtlaSil
  6. http://laldillerinsesi.blogspot.com/2011/11/mimlenmisimmm.html

    Mimi aldım canım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. O kadar geç kaldım ki teşekkür etmek için,çok teşekkür ederim Ayşe'cim.
    Sarı renk olmak çok güzel,demekki güzel bir enerji gönderebiliyorum sizlere :)
    Çok öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
  8. önemli değil geç kalmk geç olmasında güç olmasın =))

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.