1/12/2012

~/People choice awards/~

Bilindiği üzere , dün tören gerçekleşti :) Ben yine hepsini koymaktansa begendiğim/eleştirmek istediklerimi koyuyorum :)

Öncelikle sadece miley beğendiğimi söyleyebilirim :) her şey yeteri kadar kullanılmış , elbisesi ise çok şıktı :) 

1-)Lea michele      sadece yüzünü beğendiğim için böyle bir resim seçtim diyebilirim ... :)
              2-)Demi lavato demi'n elbisenin rengi zarifliği güzel fakat üstü 2-3 beden küçük giibi o göğüslerde bırak beni diye bağırıyoo :)
           3-)Vanessa Hudgens  Vanessa'n da bu belden üstünü beğendim diyebilirim =) gerisi Iıh-ıh  vanessaa! 
:D 





*ayse=))

5 yorum:

  1. miley ile vanessa ne giyse farketmez ki.
    bi de taylor swift.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız19:54

    Vanessa çok güzel bencee ♥ -Logaleyna:)

    YanıtlaSil
  3. aleeeeeeeynaaaaaaa 8)

    YanıtlaSil
  4. Adsız20:04

    Efendiiiiiiiiiiiiim 8)

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.