2/07/2012

Bir Trend: Yüzük '

Yüzük diye trend mi olur? Aslında o manada söylemek istememiştim :D Bir trend:Nesne yüzük olabilirdi bu postun başlığı ama yazdık değiştirmek olmaz beyaa :D  Ben niye beya dedim? şuan seksenler dizisini seyrediyorum ordan bi adam diyor agzıma takıldı :D hehe :D 
Kendi kendime konusarak deli damgası yemeden başlayalım yazımıza :)

Bu senenin trendi oldu bu yüzükler :) 
Bende edindim hemde baykuşlu beyaa :) 
Hepsi çeşit çeşit , kuşlusu,yılanlısı,fotograf makinesi ...
Albenileri çok büyükk :) 
Claires , accessorize gibi magazalarda zaten var  bilirsiniz :) Ben c&a dan almıstım :)
~






~



                                                                           *ayse :)

16 yorum:

  1. cok severim yuzukleri, ama 10 dakika zor dururum:S hemen cikarmam gerekir, sanki takiliyormus gibi...
    cok tuhaf bir huyum var :D:D sonra cantamda bir kenarda... oyle unutulur :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bendede öyle oluyo ama severim ben yaa yüzükleri :D

      Sil
  2. AMAZING ITEMS!!! LOVE THE RINGS AND BRACELETS ARE VINTAGE AND STUNNING!!!
    visit my blog on http://laviecestchic.blogspot.com
    xoxo Marika

    YanıtlaSil
  3. biraz kabami ne yüzükler :)

    YanıtlaSil
  4. Blogun çoook güzel :D Bu arada seni mimledim :) http://simaylovesfashion.blogspot.com/2012/02/mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ben onu cevaplamıstım ama cevapladıgım posta senide eklerim mimlemiş diye :)

      Sil
  5. Bayılırım yüzüklere hatta en sevdiğim aksesuar c&a dan baykuşlu yüzük ben de almıştım sanırım aynı yüzükten bahsediyorum :) Bu arada ben de blog dünyasına yeni katıldım bloguma göz atmak isterseniz beklerim.. Sevgiler ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe olabilir :) bir ara koyarsın resmini :) blogada ugruyorum hemen :)

      Sil
  6. çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  7. Adsız11:31

    Yüzüklere bayıldım :D Napıyon beyaaaa

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.