2/11/2012

Harem Kurduk Kardeş !

Eveet . Deeptone ve seymsomething  beni mimlemişş.. Harem  kuruyoruzz , 10 kişiyle pek 10 kişiyi beğenmem ama deneyelimm .) arkadaş,dost ,sevgili , olmasını istediklerimiz :)


1-) LionelMessi  .En iyi futbolculardan , hatta en iyisi . Ben futbol izlerim söylemişmiydim? Futbolu sevme sebebim diyebilirim :) O gelsin başköşeye :) Sevgilim olabilirdi Oo :=)

2-)Oğuzhan Koç Baby face'miz oo çok şirin , seside çok güzel :) O abim olabilirdi meselaa havamı atardım kızlara :)

3-)Josh Hutcherson  Ayy ona ayrı bi bayılıyorummm , filmleriini zevkle izliyorum . Onla gözlerden uzakta bir evde yaşamakta güzel olabilir :))

4-)AliErsanDuru   Onunda gamzeleri ayrı bir yemelikk :) Oda girsin hareme

5-)Colin Morgan  Ayy oda karizmatik oda gelsinn :)

6-)BradleyJames Sarışın derhal haremime gelee !

7-)EserYenenler  Komik çocuk dost olabilir :)

8-)MehmetGünsur  Aşk tesadüfleri severden beri ona hastayımmm :)

9-)KatyPerry  Baktım seyms.'de  kadın yazmış bende  başka kimseyi bulamayınca kadın yazıyım dedim :)
Katy hayranlıgımı bilen biilirr :) Çookta tatlı

10-)Bulamadım yaa :(  10.kişi yok :/

Bu mimi cevaplamak isteyenlere gitsin :)

2 yorum:

  1. Adsız23:05

    Höööst Colin ve Bradley benim haremimde dhfdsjk :D Ama Josh' u paylaşabiliriz yani. ^^
    -Benimkimolduğumubiliyorsunkanks ♥

    YanıtlaSil
  2. renkli ve eğlenceli bi liste.
    :)

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.