2/08/2012

wishlist , wishlist .






Eveet :) Baktım herkes wishlist yapıyo ben bir yapıyım dedim :) 

1-Bershka-kulaklık
İndirimdeymiş bu harika şey , inşallah magazadada vardır  :)
2-Bershka shopping bag
Bez çantaları severim hem ucuza hem tasarım birşey buda wishlistme eklendii :) 
3-Bershka umbrella
Şemsiyem kırıldı acil yeni bişi lazımm :(
4-1v1y.com paris bluz
Koton marka paris baskılı bluz beni benden aldıı :)
5-Fiyonk  toka
Yine 1v1y.com da gördüğüm bu toka uzun zamandır aklımda olan bişi görünce dayanamadım ve eklendi :)

Şimdilik bu kadar martta bunları tamamlamıs olarak size geri dönmeyi umuyorum en azından 1-2 tanesiyle 
eheh :)

7 yorum:

  1. işte bütçenle alırsın bazılarını ki.
    :)

    YanıtlaSil
  2. HEDİYE ÇEKİLİŞİM

    selenaycoser.blogspot.com/2012/02/giveawaylancome-hypnose-drama-and-bath.html

    YanıtlaSil
  3. mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buu gün yanıtlıyorumm .d

      Sil
  4. kulaklıkla thsirt'e bayıldım bende bulsam alırdım yani:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.