5/28/2012

Cannes'dan notlar.. || Ne olmuş ?, Ne giymiş ?,Ne yapıyorlar ?

Cannes izlerken bir kenara notlar aldıgımı söylemiştim . Bir yandan nettende takip ediyordum . İlgimi çeken isimler çok az oldu. Onları toparlayıp sizinle paylaşmak istedim. 


Irına Shayk 2 elbisesindede Roberto Cavalli  tercih etmiş . İki elbisenin içinde çok zarif duruyor fakat , en çok kırmızı elbisesini beğendim .  Yırtmacı müthiş , takıları ayakkabıları uyumlu beğendim . Krem balık elbiseside hoş . 
Diane Kruger , Christian Dior  elbisesini ekoseli masa örtüsüne benzetsemde ona yakışmış beğendim . Üstü incecik durmasıda ayrı bi zariflik , altının kabarıklıgında ..


Bizim ünlü blogger ve editörümüz Anna Del Russo , Alberta Ferreti  tercih etmiş.Koyu tenine beyaz yakışmış,saçlar düz bırakılmış fakat kırmızı çantasını uymuş mu ? bence ıı-ıh 


Bonnie'nin geçen galada giydiği elbiseyi her ne kadar güzel bulsamda duruşu bakımından biraz vasattı . Ama bu halini çok beğendim . Tam Bonnie'nin tarzı , böyle galalarda her ne kadar şıklık yarışında olsada herkes , Bonnie'nin bu haline bayılıyorum . Yarım kol beyaz elbisesi , zımbalı loafer'larını uyumlu buldum spor ama şık bir görünüm ortaya koymuş . Şimdi daha güzel değil mi? :)


Son olarak gelelim Reese Witherspoon'a hamile olan güzelimiz o topukluyu giyince benim içime sıkıntılar bastı valla her an düşücek gibi o hamile karnıyla , normalde bu tür elbiseleri fazla sevmesemde Reese çok yakışmış =)

4 yorum:

  1. Adsız16:10

    Bonnie'nin ayakkabılarını görmemiş olayım ! :)

    YanıtlaSil
  2. alaturka albıse ama hatun
    goguslerını nasıl da sermıs
    hamıle olmanın en guzel yanı o herhalde benım gozmde :)

    YanıtlaSil
  3. shayk ve kruger ne giyerse giysin fark etmez ki.
    :)

    YanıtlaSil
  4. @adsız Aaa bence müthiş ama :)

    @kovakadını dimi dimi ? :)

    @deeptone bencede :)

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.