5/10/2012

Rihanna 'dan Koleksiyon ..

24 yaşındaki Rihanna , armani  için kapsül koleksiyon hazırlıyor . Şimdilik koleksiyondan sadece fotograflar açığa çıkmış . Çizimlere göre ben çok beğendim . Çizim modellerinde bile Rihanna'nın sembolu haline gelmiş o saç şekli kullanılmış . Çantalarda ise Rihanna'nın bir diğer sembolü  R harfi kullanılmış . Ben en çok 3. çizimdeki kot tulumu çok beğendimm . :)




-Rihanna daha öncede Armani için kapsül bir koleksiyon hazırlamıştı-

Haber All.com.tr den alıntıdır .

5 yorum:

  1. ben ortadakini begendim =)

    YanıtlaSil
  2. begendmm benndee
    bu arada blogumda 3 kısıye ıstedıklerı ayakkabıyı hedıye edıyorum :) cekılısıme beklerım :) sevgıler :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim ama Türkiye'de satılmaz :(
    Karşılıklı blog tanıtımı yapıyorum , katılmak istiyorsan : http://simaylovesfashion.blogspot.com/2012/05/karslkl-blog-tantm.html

    YanıtlaSil
  4. bak sen kendi mi çiziyomuş.
    :)

    YanıtlaSil
  5. @sena =))

    @zeys gelirimm =)

    @simay evet böyle şeyler satılmıyor yaa :(

    @deeptone yok çizmiyordur :) ama tasarımlar ona ait .. Belkide çiziyordur bilemedim şimdi :DD

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.