7/24/2012

İnspir || Cher Lloyd

Cher Lloyd  93 doğumlu çıtır bir şarkıcı , 2010'da katıldığı xFactor yarışmasında 4.olmuş ve böyle tanınmayı başarmış.Hatta o yıllarda katılan One direction grubunun üyesi Harry Styles'lada bir beraberliği olmuş.

Şimdi sesi hakkın bir yorum yapmıycam , hangi ünlüye baksam direkt stili dikkatimi çeker ve ben o stili sevmezsem o ünlüyüde pek sevemiyorum , malesef. 

Cher Lloyd'n biraz çılgın biraz retro stili var , bazen uslu bir kız gibi bazen ise çılgın rock chic görünümüyle karşımıza çıkıyor , ben özellikle saçlarını şort kombinlerini , eyeliner kırmızı ruj uyumu çok seviyorum , -ki herkese yakışmaz , neyse  şapkaları gömlekleri şortları rengarenk giyimiyle işte Cher lloyd !

Stilinin ilham vermesi dileyiğle , ne giysem acaba sorularınıza birazda olsa fikir  verdiysem sevinirim  , görüşmek üzere *






5 yorum:

  1. çok yaşına uygun bir tarz seçmiş bence

    YanıtlaSil
  2. en üst ve en alttakileri sevdim.
    :)

    YanıtlaSil
  3. bencede çok sevdim bende tarzını :)

    YanıtlaSil
  4. 3. fotoğraftaki saçını toplama şekline bayıldım :D

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.