9/28/2013

#Glee geri döndü ! s5e1

Ön not* Blogu herşeyden biraz şekline çevirmek istedim.Bu kadar film dizi birikimim boşa gitmemeli dimi ?*
Ayrıca sadece diziyle ilgili değil,Glee içinde bol bol trendleri ve şıklığı içeren bir dizi.

Açılış  Rachel'in Fanny Brice rolüne bir aktörle birlikte çalışmasını göstererek başladı.''I'm a STAR '' diyen Rachel Nyc'nin acımasız jürilerine göğüs gerip rolü kapabilecek mi ?

*altyazı daha çıkmadı,yarım yamalak ingilizcemle izledim,elimden geldiğince yazıcam *

Zaten Rachel nyc'ye geldiğinden beri çok şık çok bir hollywood '50 'ler havasında değil mi ? başlangıçtaki mor trençkot'unu çok beğendim ! bu trençkotla söylediği yesterday parçası daha bir beğendim...

Asıl konuya geçmek istiyorum hemen eeen *fangirl* hislerimle.





öhm.pek sevgili senaryo yazarımız Ryan Murphy 4.sezon sonunda dizinin şirin sempatik gayı Blaine'nın elinde bir yüzük kutusunu tutuşturmuş ve bırakmıştı.Benim gibi tüüüm klainer'lar çok merak etmişti.Dürüst olmam gerekirse, yazın Ryan'a saldırı twitleri attığım doğrudur.


Bu yüz ifadesi nedir bilir misiniz ? Benim gibi fangirling hislerini yaşayan tüm dostlarımın beklediği,sevdiği adamdan evlilik teklifi almış bir adamın yüz ifadesi.Allah'ım baktıkça  niye gülüyorum ? bekledik bekledik bekleediiik ... 

öhm benim için bölümün tek ifadesi.Muhteşem teklif,destansı bir şekilde hazırlanmış.Müzik,danslar,uyum .. ahh..

Blaine'nin teklif konusmasına değinmeden gitmem vallahi !
'' .. my amazing friend,my one true love .. will you marry me ? '' 

Şu an şu yazıyı yazarken ne kadar ciddi olmaya çalışsamda en genç kız hislerimle evde '' aaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiy ne kaadaar güzzeel '' şeklinde çığlık atıyorum.evet.

Son olarak klaine yüzünden yarım yamalak attığım bu yazıyı Blaine'nin sarı takımı Kurt'un yeşilimsi mavi ve mor kombinine değineyim .. Her şeyiyle ah ahh dediğim bir bölümdü..

Daha fazla duramıycam dostlarım .. başka dizi&film postuyla dönücem :,)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazsanaağğ.