8/28/2011

Benim Bayram Kombinim -^^


Benim bayram kombinim bu :D Biraz sade ve spor olsun istedim..Ne biliyim bayram öncesi alışveriş sıktı beni dün annemle alışveriş merkezinde öyle gezerken sıkıldım annemde sıkıldı :D İkimizde sevmiyoruz bayram diye alışveriş yapmayı sırf bayram diye sevmiyoruz yani..Normalde benim alışveriş aşkım kabarıktır..Ama ne biliyim içimden gelmedi giyinip süslenmek (:


Neyse kombine dönelim kombinim aynen bu pembe skinny pantolonumu aldım bershka'dan bluz ve aksesuarlarım vardı zaten :D


Bluz:C&A yessica
pantolon:bershka
aksesuarlar:pazar (:

not:bu kombinle pembe dısında ne gibi bir oje kullanabilirim acaba? (:

2 yorum:

  1. merhabalar...
    bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. bana da beklerim.sevgiler...
    http://modaderyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.