8/04/2011

Yazın Parçaları -2

                                     

                              Bu yaz parçalarını hep sürdürüyorum (: Napıyım elimde değil (: Çok seviyorum....
Neyse başlayalım;
                     Bence bu yazın  4 parçası var ;
                                          1-Yukarda gördüğümüz platform topuklular .. Fiyonklusunda,Ruganına,martı desenlisi bile var..Benim tercihim düz rugan (:
                                          2-Vintage-maskülen tarzı elbise ve ayakkabılar..Ama şunu demeliyimki bu yaz heryerde çiçek böcek çok gördük (:
                                          3-Baskılı ve fiyonklu t-shirtler..Fiyonklu askılı tshrt ötekini koymayı unutmuşum.. (: Neyse dediğim gibi bu yaz heryerde değişik baskılı tshirtler ve fiyonklularda revaçtaydı..
                                           4-Bu senenin diğer bir parçası ise uzun kolyeler (bknz:baykuş-foto.makinesi-dikişmakinesi-ws.)gibi maskülen şeyler.. Bunlar benim en hoşuma gidenler.. (: Bu gibi kolyelerde revaçtaydı.. (:


Not:Resimleri tıklayarak büyütebilirsiniz..(:
          

  Son bir şey daha ;
Kapınızın önünde böyle ayakkabı kuyruğu olduğunuz düşünsenize ? (:                

3 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim yorumun için, sevindim beğenmene.

    Off of! en sevdiğim baykuş kolyemi kaybettim daha yeni, yarama yuz bastın sen şimdi :((

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. blogun cok guzel! platform topuklara bayildim bende bu yaz
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. aa öylemi ben yanımdan aırmıyorum bende üzülürdüm ):

    saol (:

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.