10/21/2011

Versace For H&M




Versaca H&M ' ye hazırladığı koleksiyonu gösterdi ..
Yalnız tüm parçaları koyamadım baya parça vardı :D gözüm korktu diyebilirim.
Koymadıklarım zaten burda olanları benzerisi (


Genelde erkeklere ceket tasarlamayı tercih eden versace  siyah bol kullanmış..

Sırada versace 'n en sevdiğim parçaları geldi ..ELBİSELERİ! .Gerçekten koleksiyonda bir tek
elbiseleri begendim desem yeridir (: En çok ta birinci elbiseyi çook beğendim.

Gelelim aksesuarlarımıza (: ..Ayakkabıları beğendim..
Ama fularları fazla beğenmedim ..
Aksesuarlardada genelde pembe ve siyah ağırlıklıydıı..


Bunlarda en sevmediğim parçaları :/ 
Bu bölümdede leopar ve tropikal desenler,siyahlar bol kullanmış versace.
Ama ben pek beğenmedim (:



Versace 'n yeni koleksiyonundan bu kadaar (:

*Aysee ((: 
                                                                                         


Kaynak: elle.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazsanaağğ.