11/21/2011

Bö! Oylar nimo'ya ! =))

Ne o benden istedi böyle bir şey yapmamı , nede zorlandım . Nimo blog açmama sebep  olanlardan biri <3 pek konusmusluğumuz yok ama ilk onun blogunu takip ettim diyebilirim =)) Nimo ''23'' yaşında bir tasarımcıdan çok her şey <3 Bazen tasarımcı , bazen editör , bazen yazar , bazen ise dediğim gibi sayamayacagımız her şey ! Her şeyi başarıyoo ooo!! Dediğim gibi böyle bir şeye aday olunca içimden geldi ! Pamuk eller cebe ! oylar nimoyaa ! =))



facebook contech lede kayıt olun altındaki buton yanii =)) 
facebooklada oy atılabiliir!!  




5 yorum:

  1. Aaay inanmiyorum aglayacagim galiba :) evdeki herkese okudum $imdide payla$acagim :) Odulu almi$ kadar oldum inan .. Canimsin <3

    YanıtlaSil
  2. =)) destekliyoruz seni <3<3 seni bunu hakettiğine inanıyoruum =))

    YanıtlaSil
  3. evdekileremi inanmıyooorum :o bende buna sevindim işte :D

    YanıtlaSil
  4. ödülleri de nimoyu da bilmiyordum. taam bakayım.
    :)

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.