11/22/2011

Gelişmelerr! =))

Resim kursuna hala başlayamadım ! Evet sevgili izleyicilerim gidemedim çünkü araştırmalarım hala sürüyor fakat kursa gidemiyeceğim galiba =/ Çünkü baya 1 sene gelmemi istiyorlar ..Ailemde 1 sene olmaz onlar para için böyle diyor ki 1 sene gidersem 3 bin tlyi buluyor vede bu baya ffazla ! Son gelişmelere göre resim öğretmenimin haftaiçi 2.5 saatlik bir boşlugu var ! Salı günleri okuldan sonra ona gidip çalışıcaz + resim derslerindede çalışıcaz galiba =/ Benim duyumlarım da var 1 aylık kursla giren varmış ki ben sene sonuna kadar gidicem öğretmene =)
Hadi bakalım hayırlısı ! =)

Şans dileyin bana canlar ! =))) (hep istiyorum çünkü çok ihtiyacım var )


* ayse =))

not= resim dersine kaplumbaga terbiyecisinin röprodüksiyonunu çizecektim bunu buldum buda iyiymiş ama =))

5 yorum:

  1. umarım herşey istediğin gibi olur. iyi şanslar

    YanıtlaSil
  2. Saolun saollun ==)

    YanıtlaSil
  3. röprodüksiyon çook komik.
    :)
    şans diliyorum.
    hedef güzel sanatlar lisesi.

    üye sayın ne hızlı artıyor. çook seviniyorum.

    YanıtlaSil
  4. evet hedef güzel sanatlar :D

    ah saol :D

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.