12/10/2011

Clutchlaar clucthlaar ! =))(


Ahh şu clutchlar , bir kadının/erkeğin  tüm dünyası clutchların arasındadır . İnsana çok büyük bir yardımcısı olur + bir stil tamamlayıcısıdır =) Benimde çizimlerimi taşıyabileceğini düşündüğüm  çok güzel bir aksesuar =)
Bershkadan alıcaktım araya birsürü şey girdi alamadım ..Vee çizimlerimi taşıyabilcek bir clutch yapmaya karar verdim .Hepimizin bildiği ps ı made this sitesinde ı-pad kılıfı diye bir post vardı ondan esinlenerek (gerçi aynısnı  yaparak ) bir çizim çantası yapmaya karar verdim.
Gerekenler;
Astar veya Amerikan servisi bile olur
renkli bantlar 
çıt çıt =)

Amerikan servisi 2-3 tl bişeydi onu almaya gidicem zaman bulursam =) yapıncada koyucam =)

esen kalın :DD v


*ayse=))

2 yorum:

  1. ne güzel bir düşünce.
    :)
    çizimler için evet.
    :)
    bak fikir istersen bir blog arkadaşım hep yapıyor onlardan. onunla konuşursun.
    bi de yapınca fotosunu koymayı unutma ama.
    :)

    YanıtlaSil
  2. yapınca koyucam direk lazım böyle bir şey bana :D

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.