12/02/2011

Çok yoğunum şu sıralar -,- Sınavlar peşpeşe , çizim alıştırmaları ws.
Ara-ara post atıyorum bundanda bellidir zaten -,- -ki post attıgımdada az yorum geliyor neden?
Beklerim ben ama =)  251 de olmuşuz çok sevindim .Benden bu kadar şimdilik belki 1 hafta post atamam 
ama siz beni bırakmayın güzel izleyicilerim =) 

-ayse =))







5 yorum:

  1. canım sen güzel sanatlar dışında meslek liselerindeki grafilerlik yada tekstil bölümlerini hiç düşündün mü? onlarda senin istediğin tarzda ve girmesi de daha kolay hem.onlarada bir bak araştır derim

    YanıtlaSil
  2. araştırdım biliyorumda ne biliyim =) güzel sanatlar bitiren kişini üniversitede yetenek sınavlarında ek puan getiriyo daha avantajlı gibi bişi :D yani :D

    YanıtlaSil
  3. ah kıyamam ben sana :)))) koılay gelsın tatlım:)

    YanıtlaSil
  4. bırakmayız ki.
    :)

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.