3/28/2012

Dolgu/Babet ?? Hangisi

Öncelikle alttaki postumda yardım eden alice 'e teşekkürler :) Gördüğünüz gibi o narçiçeği elbiseye benzer bir şey alacagım  baloda . Renk o olacak . Ayakkabı olarak dolgu topuk ve ya babet türü seçicem :) Arkadaslarım platform topuk diyor ama 14 yaşında biraz fazla kaçmaz mı? ?  Elbise fazla abiye olmasın istedim ve onu seçtim .


Dolgu topuk seçersem siyah olan ayakkabı gibi alıcam . Aslında babet veya loafer tarzı bir şey istiyorum . 
Alttaki nar çiçeğine uyan bir türmü ? :)

Elbisemiz bu / benzeri bir şeyde olabilir.

Çanta olarakta bu tarz veya american apparel tarzı bir clutch istiyorum. 


Aksesuar olarakta bir yüzük olabilir. Günlük hayatta kullanılabilecek birşeyler seçmeye çalıştım .Abiye şeyleri pek sevmem . Sizce ? :)


14 yorum:

  1. topuklu senin yaşın için cidden ağır kaçar. hem yılbaşı balosunda olacaksın dans edersin, yürürsün falan bütün gece ayaklarına yazık olur cidden acı çekersin. bence loafer tarzı çok hoş durur o elbisenin altında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşı değil :) Sene sonu 8.sınıf oldugum için..
      Loaferlarıda ben çok beğendim arıyorum elbiseye uygun

      Sil
    2. yazarken muhtemelen kafam başka yere gitti yılsonu balosu diyecektim aslında :D

      Sil
  2. Bence de babet tercih etmelisin çok şirin olur :)

    YanıtlaSil
  3. ben her zaman babetçiyim sanırım bütün dolapta sadece bi tane dolgu topuk vat :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bence mint yeşili olan babet bu elbiseyle uyumu güzel olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniycem teşekkürler :)

      Sil
  5. en sol alttaki uyar gibi.
    :)

    YanıtlaSil
  6. altına turkuaz bir babet, çok sade bir bej rengi clutch ve kombinin tadından yenmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler dikkate alıcaam :)

      Sil

Yazsanaağğ.