3/31/2012

Her Dolapta Olması Gerekenler ( Ayse'nin Gözüyle )

Kendi gözümden her dolapta olması gereken aksesuarları/giysileri topladım .Belki gardırop yenilemek isteyenler içinde fikir olur . Ama küçük çaplı oldu biraz . Baş parçalarda denilebilir :) 

1-)Etekler , Çiçekler çiçekler  80-90 lardan gelen minik çiçekler gardropta olması gerekenlerden ...

2-)Kolyeler/yüzükler, minik eşya , şekil detaylı yüzüklerde revaçta . Bulundurulması gerekenlerden..

Gözlük/Ayakkabı ,Leopar detaylı bootie 'ler moda zaten , fakat benim  gönlümü alanlar vintage gözlükler...

Bu kesinlikle her dolapta olması gerekenden. Model olarak olmasa bile renk olarak müthiiş ! 

Kot ceketlerden 1-2 postumda söz etmiştim . Her kadının dolabında gerçekten olmalı ! 

Beyaz inciler , romantik detaylar , şık bir kadının vazgeçilmezi olsa gerek .

Her türlü afet içinde yağmur botları ve şemsiyede gereklii ... En şık olanlarından :)


Yazın ne yapacağız ? Şık bir bikinide gerek ..

Daha kapsamlısını inşallah yapıcam :) beğendniz mi? :)

12 yorum:

  1. ne güzel post olmuş hakketen mavi ayakkabıların alınması lazım:)




    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. vintage gözlükler tamam, leopar babet tamam, yağmur botları & şemsiye tamam, bikini de tamam.. benim mavi ayakkabılarımın olmaması büyük eksik olmuş ama ya, bir ara tamamlamak şart! :D

    YanıtlaSil
  3. ben eteklerden istiyoruuum :)

    YanıtlaSil
  4. bikiniye bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel :) puantiyeleri çok hoş :)

      Sil
  5. Etekler cok sirin :) Mavili olani isterim ;)

    YanıtlaSil
  6. Eteklere ve mavi ayakkabıya bayıldım.Kolyeler favorim zaten :)

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.