4/26/2012

Kağıdın ruhu..


Resim çizerken , kağıda dokunurken bile kendimi başka bir boyutta hissediyorum .. Çizdiklerine yaşam vermek istiyor insan .. Kalemin o kağıdın üstünde dolaştımı , bir daha 4 -5 saat belki bir gün  boyunca hiç ayrılamıyorsun o kağıdın başından ... Ne biliyim başka bir duygu bu başka bir dünya başka bir boyut .. 


Şimdi bunları niyemi yazdım ? Bi ara çizmeyi bırakmıştım fakat şu sıralar doruktayım ! Öyleki her yere çiziyorum boş buldugum her alana her cm2 'ye .. Buraya kısa kısa postları atıp kaçıyorum çünkü hiç keyfim yok hiçbir şeye keyfim yok .Sadece çizmek istiyorum . Odamı yavaş yavaş atölyeye dönüştürüyorum . Aslında bildiri gibi  bir post olsun istedim ... Ara ara kısa kısa post atar kaçarım ve ya uzun süreli post atamayabilirim . . .                            .                .                .                                 .                     .     .  .



 (: *Görüşmek üzere*  :)
*ayse :)

2 yorum:

  1. ne güzel resim yapman:)

    arada paylaş resimlerini hoş olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşıyorum aslında diğer blogumda bakmak istersen ;

      13drawings.blogspot.com

      Sil

Yazsanaağğ.