4/29/2012

Yeni header yeni bir ben :))



Yaklaşık bir hafta önce yeniledim blogumu :)) Yeni tema yeni yerleşimler ws ws. :) 
Dünde bir iki ufak değişiklik yaptımm . Header'mi sevgili arkadaşım kankitom aleynam yaptı :D çok başarılı olmuş sizce ?? :)

Yukarı header'n altınada sayfalar ekledim .. Tam çözemedim çünkü direkt link eklemek istiyorumm . hani twitter yazar tıklarım direkt twittera götürür ya öyle eklemek istiyorum ama çözemedim ya bilen varsa yazabilir :D 

sizce nasıl olmuş yeni blog? :)

7 yorum:

  1. ooo çok güzel olmuşşş:) begendım ben cok :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş sevdim:)

    sorduğun şeyleri bende bilmiyorum biri yazarsa bende öğrenmiş olurum:)

    YanıtlaSil
  3. @begüm teşekkürleer :)

    @asiruh evet öğrenmem lazım biryerden ögrenirsem atarım bloga :D

    YanıtlaSil
  4. :)) çok güzel olmuş hayırlı olsun:)

    pelin-in.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.