5/14/2012

Angry Birds - BERSHKA !






Dünyayı saran Angry birds çılgınlığına bir yenisi daha eklendi ! Oyunla başlayan bu çılgınlık , çantalarda , anahtarlıklarda ,defterlerde vb . yerlerde görülmeye devam eden angry birds , sıra tshirt koleksiyonlarına geldi . Bu akıma katılmak isteyen bershka angry birds tshirt koleksiyonu çıkardı . Kızlara 3 , erkeklere 3 olmak üzere toplam 6 tane t-shirtten oluşan bu koleksiyon alınmaya değer gibi gözüküyor ! T-shirtlerin her biri 36 tl . 

Siz nasıl buldunuz ?

6 yorum:

  1. =D süper.. ama ben almam sahsen..
    angry birds bagimlilik yapiyo valla..
    ben sonuna kadar oynadim bitti ;)

    YanıtlaSil
  2. Güzel.
    Bende de anahtarlıkları var.
    Geçen yaz bitirdim oyunu da. :)

    YanıtlaSil
  3. yaaa hemen gidip bulmam lazım:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @sena hemde baya bağımlılık yapıyoo =))

    @elif ben yeni başladım baya sürükleyiciymiş :D


    @begüm bershkaa :) hemde 36 tl :))

    YanıtlaSil
  5. almalı bunlardan çok güzell

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.