6/02/2012

Yellow Bag || Sarı Çanta

Bu gün yine alışverişteydim .. Zaten hep alışverişlerdeyim .1-2 saat dolaşıp geldim zaten .Hazır oralardayken kombin çekmemek olmazdı . Kombinimi çeken kimsecikler olmadıgı için hep aynalarda çekiyorum zaten .. :)Kombinimizde biraz rahat olsun istedim . Alışveriş yaparken uyum veya trendmi şeyinden çok rahatlık önemlidir benim için. Kombin fazla sönük oldugu için sarı çantayıda odak  olarak seçtim . Ve sarıyla kombinimi patlattım  :)


Bugün sadece mezuniyet yemeği için seçtiğim elbiseye uygun oje aldım bknz *


Numarası : 306 
Limited collection PASTEL . 

Kombindeki parçalar ;
Bluz : Mavi 
Kot:Lcw
Çanta :Çarşı 

4 yorum:

  1. Adsız10:40

    laptop çantası normalçanta yerine kullanılamaz fazlasıyla varoş bir görüntü verir bu da sana abla tavsiyesi olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarın için saol ne diyim , zaten normalde laptop koyuyorum içine , aradabir kursa giderken kullanıyorum küçük kagıtlarım için alışverişe renk gelsin kombinime diye taktım :)

      Sil
  2. Adsız23:40

    Kendini beğenmiş birinin lafına bakma sen çok güzel çantan, bayıldım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler adsız kardeş :DD

      Sil

Yazsanaağğ.