7/06/2012

Emma ''STONE'' :)


Herkese Merhaba !  Aslında bugün kü post  Prenses Diana olcaktı fakat bunun fotografları önceden hazır olduğu için yine ertelendi :( Neyse soyadı gibi ''TAŞ'' kadın  Emma Stone'nun stilini inceleyelim :)
Şimdilik davet stillerini inceleceğim , ilgi gelirse günlük stillerede bakarız :)


Mini/Midi/Takım kombinasyonundan başlayalım .Özellikle 1.kombinindeki uyuma bayıldım . Bu senenin modası hit christianlarla tamamlaması çok hoş olmuş.Şimdiye kadarki diğer favorim ise Gucci  takımı oldu.
Geneliklede alçak topuk tercih etmesi beni ayrı çekti , platformlardan fazla hoşlanmam. 




Ve farkettim ki , genellikle nude tonlarda ayakkabı tercih ediyor . Ki bu ayakkabılar her kadının kurtarıcısı olduğu gibi Emma 'ya baya yardımcı olmuş gözüküyor . Son zamanlarda Spiderman galalarında görünen Emma , oradaki seçimleriylede gözümüzü alıyor :)


Uzun elbiselerdeki seçimleri kısalardaki kadar müthiş gözükmesede , idare eder gibi ne iyi ne kötü.Ama 1.kombindeki siyah tuvaleti sevdiğimi söylemeliyim :) The Help filminin gösterimindeki giydiği puantiyelininde gideri var gibi :P

Ve son olarak  siyah/sarı/kızıl mı deseler Emma'da  sarı derim daha yakışıyor gibii :P :)

3 yorum:

  1. çekilişime beklerim
    http://blackbutterfly-busraaaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. heeey emma pek severim.
    the help'te de nefisti.
    yazmıştım geçende.
    örümcek adamda da çok sevilesi.
    ne giyse fark etmez kiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 2.yi yazıyım dedim :)

      aynen :D

      Sil

Yazsanaağğ.