8/11/2012

Bershka Ağustos Lookbook - Rocker Tarz

Tatilden döndüm sayılır , bilgisayarımı blogumu özlemişim.Direkt bilgisayarıma oturdum , özledim seni cağneem(evet böylede bilgisayar seven bir insanım).Biraz alışveriş sitelerini gezdim kendimi ruhsal açıdan doyurdum.

İşte öyle gezerkene  , Bershka'da ağustos lookbook'una denk geldim.Gerçekten güzel iş çıkarmışlar.Hafif rock havalarını çok seviyorum.Özellikle ceketler, zımbalar. Model kızımızın bayık bakışları o rocker havaya her ne kadar uysada , beni yormadı değil ! 








Kolyeye bayıldımm !!


4 yorum:

  1. Adsız06:53

    I visited many web pages but the audio quality for audio songs current at this site is actually excellent.
    Also see my page :: click here dallas

    YanıtlaSil
  2. Adsız06:53

    I know this web page provides quality dependent articles and additional material, is there any other web page which presents these data in quality?
    Here is my web page : my blog spark

    YanıtlaSil
  3. hepsi nefis.
    :)
    özlersin tebi bilokunu.
    :)

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.