8/26/2012

Mutlu eden küçük şeyler ...

Bir insanın hayatında onu mutlu eden küçük şeyler vardır.Bir film , belki bir kitap belki de bir söz.Son zamanlarda beni mutlu eden , birazda olsa gülümsememi sağlayan şeyleri paylaşmak istedim.

.

SevimliCanavalar : Animasyonlara karşı ayrı bir ilgim var.Bu filmide 1-2 sene önce izlemiştim.Şimdi bir daha açıyım dedim , ordaki küçük kız var yaaaaaaa , çok tatlı yiaaa diye bitiriyorum sizde izleyin bence ^_^

Ayrıca HarryPotter'n jenerik müziği o ayrı bir keyif zaten , bknz* Tıktık


                                        
Buna bir şey demiyorum , 13:58'den sonra Erkan Petekkaya 'ya bakın  anlayın :)

 Sonracığımaa , blog beni mutlu ediyor.http://byayse.tumblr.com/  tambılır beni mutlu ediyor.
Can Bonomo'nun her şarkısı zaten mutlu ediyor.
Sizin varmı bu aralar mutlu olduğunuz bişiler ?

2 yorum:

  1. hepsi çok tatlııııı.
    :)

    izlicem tamam.

    :)

    tumblrına baktım twitine de.
    :)

    sonbaharın gelmesi, kavun, sandviç dondurma.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kavuun <3 ve dondurmanın yeri ayrı :D

      Sil

Yazsanaağğ.