9/26/2012

Ders arası haberler ...


Öncelikle ;

diyebilmeyi çok isterdim şu an ...! Az önce biyoloji çalışırken yine gözüm bilgisayara kaydı ve ''amaan 2 dk giriyim ne olacak ?'' dedim ve soluğu blogda aldım.Okul zamanı ödevler falan diye boşlayamıyorum , duramıyorum yerimde ! Şu an ders çalışmaktan ne kadar sızlansamda seviyorum ben liseyi ! alıştım mutluyum ! Sizler ne yapıyorsunuz ? haftosonu kapsamlı yazılarla sizlerle olacağım !

Miniknot*Ekimde bir süprizim var,benimle amaçlarımla ilgili.Çok mutluyum,sevinçliyim diyebilirim.Bekleyin ! 

3 yorum:

  1. Bekliyoruuuzzz :)
    Ayrıca derslerini boşvermediğin için tebrikler.:))))

    YanıtlaSil
  2. heeeey, resimle, çizimle ilgili olsa gerek.

    :)

    pelin karahana da bakıyim.
    hatice şendil ve ceren hindistan da hoş ama.
    :)

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.