11/07/2012

#DergiNotları+1Haber



  • Rihanna VogueUs  kapağında bu ay yer almış.O kısacık saçlarını her ne kadar sevmesemde,burda bir o kadar beğendim diyebilirim.Değişik bir havası olmuş.
  • Harper's BazaarTr kapağında Michelle Buswell  saçlarını ve kombindeki o maskülen havayı çok sevdim!
  • ElleTr ise makyajsız,maskesiz,aşık BEREN! sloganıyla Beren Saat'i konuk etmiş bu ayki kapağına , Beren Saat'in bu doğal havasını çok sevdim.Aradabir ünlüler böyle makyajlarından kurtulup doğal çıkmalı medyaya !
  • Ocak 2013'te Carrie Diaries başlıyor.Hanımların bağımlısı olduğu Sex And The City dizisinin CarrieBradshaw'ının gençlik yıllarını,modayla tanışmasını bu dünyaya adım attığı yılları anlatıyor.Modayla,gençlik aşkıyla,gençlik hatalarıyla işte Genç  Carrie Bradshaw ! -Carrie'nin gençliği rolünü genç oyuncu Anna Sophia Robb 'a vermişler,ne kadar iyi ve ya kötü dizi başlayınca göreceğiz.-


1 yorum:

  1. moda dergilerine bayılırım ben yaaaa.
    ama en çok cosmo severim benzer dergilerden.
    ne hoş giyim öle o ne hoş renkler.
    :)

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.