11/15/2012

Deri eteğe bağlanmak ♥


 Siz hiç deri eteğe bu kadar bağlandınız mı ? canlar.Şu an Dedemin İnsanları 'nı seyrederek yazıyorum bu yazıyı.Değişik kelimeler çıkabilir ağzımdan ... 

Ne yalan söyliyeyim , deri eteğe karşı bir önyargım vardı.Fakat bu pileli siyah deri etek olayına aşık olmuşta olabilirim ... Evet bir eteğe aşık olan tek insan ben olabilirim :D Ama aşık olunmıycak gibi değil ama ? Gömlekle uyumu , baskılı sweatshirtlerle bile uyumu beni benden alan unsurlardan.

Deri'nin bu seneki kullanımından , çok bahsettim blogda.Bilen bilir hatta her blogda görmüşsünüzdür.

Bu sene bu kadar kullanılıyor şöyle böyle ay şu trend bu şu vb.sözlerle devam etmeyeceğim , bir gözüm filmde yazıyorum bu yazıyı :D 

Özellikle pileli siyah bu güzelim deri etekleri sevmeyen varmı kii?

5 yorum:

  1. bayılırııım.
    3. foto çok iyi.
    :)

    YanıtlaSil
  2. kendimi bildim bileli ben deri eteklerle aşk yaşarım :) o nedenle sorun yok tatlım en hızlı yoldan edinmeye çalış:)



    begumygaci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. @deep :DD

    @begum arıyorum kendime uygun :D

    YanıtlaSil
  4. eveet benimde siyah deri etegim var.. pencil skirt modeli ve ona asigim !❤

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.