12/30/2012

Detaylar..|


Daha önce böyle bir postum vardı fakat sildim sanırım.Yeni bir şekilde yapayım dedim.

Blogda fotograf makinemin özürlülüğünden dolayı stil fotografları paylaşamıyorum , fakat kendimden bir şeyler paylaşmak çok istiyorum.
Bunuda en azından kendimden detaylar paylaşayımda böyle kombinli gibi olsun dedim.
Profosyonel makine alıcam kararlıyım ! 

Neyse fotograflardan bahsedeyim;
Vazgeçemediklerim , vintage sandaletim , yüksek taban oxfordum.
Kareli renkli ve zımbalı gömleklere aşığım.
Çiçekli kıyafetlerim vazgeçilmezim.
Renkli ojeler herşeyim.

gibi gibi...
Daha devam etmek istiyorum , kombin fotograflarım olmadığından dolayı böyle şeylerle devam edebilirim.

3 yorum:

  1. yeni yılda istediğin profosyonel makineye kavuşursun umarım. mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  2. neşeli yıllaaaar.
    :)
    bol çizimler.
    detaylar kombinleer.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Sizede mutlu yıllaar :D

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.