8/06/2013

DURUM BİLDİRME

ALAKASIZ RESİM PEEEH
Şimdi dedim ki ; Ayşe gün geçtikçe bloga post atmama aralıklarını arttırıyorsun.. bari durum bildirimi bir yazı yazda ölmediğini anlasınlar.
EVET ÖLMEDİM ! 
Her gün bloga bakıyorum aslında giriş-çıkış sayıları .. takipçileri vs. ama maalesef post atmak için çalışan beynim DURDU! aklıma hiçbirşey gelmiyor .. gelmiyor.
Eee o zaman tüm gün bilgisayarda n'apıyorsun diyenler ; Twitter kişisel ve fan hesabımdayım.Çoğunluklada tumblr' da.

Eee siz neler yapıyorsunuz ? :)

2 yorum:

  1. Ben de seninle aynı durumdayım valla, günümün %75'i Tublr'da geçiyor, geri kalanında ya film izliyorum ya da twitter-facebook'dayım :)

    YanıtlaSil
  2. hem tumblr hem bloggerde takiloamasin zaten birini secicen ;)

    bende twitter takiliyom istersen takip et www.twitter.com/ferhatbayramm

    YanıtlaSil

Yazsanaağğ.