Ana içeriğe atla

BOLLYWOOD'A BAĞLANMAK ! GİRİŞ : YAŞLANMAYAN OYUNCULARI

Ne kadar uzun bir başlık oldu değil mi ? Farkındayım,ama öyle bir heyecanla başlıyorum ki bu yazı dizisine onu bile düzeltmeye uğraşmadım.Evet sayın,izleyen yani okuyan.. Yeni bir yazı dizisine başlıyorum.Şimdi sen nerden çıktı ? ne ihtiyaç ? diyede soracaksın.Diyorum ;

Bollywood sevgime akıl sır erdiremiyen arkadaslarımın sorusunun üstüne .. bollywood'a nasıl bağlandın ?
Başlayalım mı ?
TAMAM ! 

GİRİŞ : YAŞLANMAYAN OYUNCULARI.


Bollywood dünyasına yabancı kalanların,niye hep aynı  kadın/adam başrolde soruları kafalarında canlanıyordur.Neden ? çünkü yüzleri eskimiyor,yönetmenler öyle bir senaryoyla karakterleri insanların kafasında yer ettiriyorlarki sıkı izleyicileri hep o oyuncuları arzuluyor.
*Resimdeki hatun Kajol 39 yaşında*
Na-mı diğer : Queen ! Aktristlerin kraliçesi ...mimikten kadın.
Çoğu insanın dediği : Çirkinmi,güzelmi çözülemeyen hatun.

 

Bollywood aşk filmlerinin kralı var birde .. Shahrukh Khan ! Her yaştan kadınla aşk filmi çekmiş,hiç birinde yaşı sırıtmamış,hepsindede duyguyu çok güzel verebilmiş,king khan olarak anılmıştır.Anılıyorda hala .. Diğer bir adıylada mimik kralı !


*film : chakde!İndia*

Kendisi 48 yaşında,yukarıda ilk fotografını koydugum kajol ile birlikte bollywood'un en iyi ekran çifti olarak anılıyorlar,yaklaşık 15 yıldır en iyi kimyası ekranın ! Gerçek hayatta çok iyi arkadaş olsalar bile bollywood severlerin içinde hala bir umut var :) *ikisideevlibaşkalarıyla* -,-


Nasıl olmasın en iyi kimya. Bakışlarıyla konuşuyorlar her zaman (: 
Bollywood'un 3 khan'ından biri Shahrukh ! Şimdi 2.Khan'a geçelim .. 

Shahrukh'un karizmasını övdüm,aşk filmlerini bakışlarını falan tamamda .. 

Aamir Khan başkadır bollywood için.Onun lakabıda Hindistan'ın 2.harikası ! Shahrukh her ne kadar aşk filmlerinin adamıysa,Aamir'de bu öğüt verici dediğimiz/aksiyon/naif aşk filmlerinin adamıdır,daha çok yaptıgı hayır işleriylede konusuluyor,mükemmeliyetçi olmasıylada ..





Çok lafı karıştırdım dimi ? Okurken bana gülmek serbest ! Girmemem gereken konuya girdim ! Sonuçta bir fangirl olarak,şu an en derin  *fangirlfeelings^*imle  yazıyorum size.
Neyse,neyse mükemmeliyetçi Aamir demiştik değil mi ? 
Sayalım ! 
-3 idiots filmi için çok sıkı bir diyete girdi,çünkü ondan bir önceki filmi için kilo alıp kas yaptıgı için kilo vermesi gerekiyordu.
Yani 2 yıl içinde sırf 2 filmi için,10-15 kilo alıp kas yaptıktan sonra diyet yapıp sıska haline bürünmeye çalıştı.
-Dhoom:3 filmi için 25 metre yukarıda,dublörsüz çalıştı,doktor kontrolunde.
-Her filmi için ayrı danslar öğreniyor 1 ay gibi bir sürede.
Çoğu aksiyon sahnesinde dublör kullanabilecekken,kendi oynuyor.
gibi gibi.. Herşeyi kendi içinde yaşayıp,karaktere aktarıyor.

Oda kaç yaşında ? 48 ! Yaşlanmayan oyuncular vol2 yani (:


20 aralıkta vizyona girecek dhoom:3 'ten bir kare,şurada bahsetmiştim bu filmdende,Aamir'in en kusursuz filmi olacak diye konusuluyor.Bakalım.

Son olarak sıra Madhuri'de .. 


O kaçtı ? 46 ! Bollywood'da sevilen büyük oyuncuların 40 yaş üstü olması ama çok genç gözükmesinin sebebi nedir ? bir formülü varsa açıklasalar ..
Yaşlanmayanlardan Madhuri Dixit ! Onun lakabıda ; Dans kraliçesi ! 

Giriş yazımın yarım yamalakta olsa sonuna gelsem ? geleyim ! Çünkü 2.yazı için detaylı araştırmaya koşuyorum .. en azından konusunu tatmin edebildim dimi ? 

Ne karışık cümleler kuruyorum yahu ! 
 Bölüm 2 : FİLM MÜZİKLERİ  ile görüşmek üzere !
   Umarım seversiniz !

Yorumlar

  1. Çoğu insan Hint sinemasına ilgi duymamaka büyük kayıp yaşıyor bence de ...
    Harika bir yazı ,tan benim hissettiklerim ve düşündüklerimin kağıda geçirilmiş hali :)

    YanıtlaSil
  2. Kajol ve ShahRukh Khan'a ölürüüüm zateeen onlar hersey Queen&King! Ikisi hep en iyi Cift olarak kalicak Hindistanda.. Kajol'un gercekden cok ayri bi Güzelligi var ve hic yaslanmamis, Shahrukh o zaten mükemmel kelimeler yetmez onu anlatmaya<3 Ben Almanyada yasiyorum burda Bollywood daha cok izleniyor Türkiyeden.. Bazen sasiriyorum Türkiyedende taniyanlar var diye ve bu beni cok mutlu ediyo :)) bizde yaklasik bi cok Film almanca dile cevirmisler.. Türkcesini aradim ama bulamadim.. Alt yazili var hep..
    Amir Khana gelince o zaten ayri bi mükemmelikk Kajol'a olan Filmide cok güzel 'Faana' cok basarili..
    Simdide Dhoom3 bekliyorum eminim muhtesemdir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yazsanaağğ.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kimdir ? : G-Dragon

Uzun zamandır çiziktirmediğim bloguma birşeyler yazma vakti gelmiş gibi gözüküyor.En azından buralara bir şey yazmanın beni rahatlattığı günlere dönmek istiyorum. Şimdi gelelim aaaylar sonra buraya beni döndüren ve umarım sık sık yazı yazmama bir basamak / vesile olacak asıl konumuza. Bugün fangirllük duygularımın yanı sıra sanatıyla,giyimiyle,zekasıyla herkesten ayrı tuttuğum birini sizlere sunmak istedim. Kwon Ji Yong na'mı diyar : G-DRAGON! Kwon Ji Yong yani G-Dragon bir K-pop sanatçısı/idolu -bana göre k-pop'pın çok çok üstünde bir adam,hatta dünya çapında biri- Kendisi 18 Ağustos 1988 doğumlu, yaklaşık 5 yaşından beri müzik/eğlence sektörünün içinde. 13 yaşından 18 yaşına kadar YG Entartainment'da stajyerlik yaptı.18 yaşında korenin en ünlü grubu BIGBANG  ile çıkış yaptı.Grubun lideri,şarkı yazma makinesi,fashionistası G-Dragon böylelikle tüm dünyaya duyrulmuş oldu. G-Dragon sanatsal zekasıyla ve çalışma hırsıyla cidden saygı duyulası bir adam ( fangirl

Röportaj Doksanların Özlem'i [Zeynep Anıl] ^^

Bu gün,şu saatte mutluluktan uçtugum bir röportajı gerçekleştirdiğim için mutlu olduğumu söylemek istiyorum.Çok sevilesi bir insan olan,Doksanlar güzeller güzeli Zeynep Anıl beni kırmadı ve sorularımı cevapladı. 1-Zeynep Anil kimdir ? Bir kaç cümleyle anlatabilir misin ? :-) Zeynep Anıl Tatdıran 11.04.1993 İstanbul doğumlu hem güçlü hem mutlu bir Koç kadınıdır. 2-Henüz 9 yaşındayken sektöre adım atmışsın.İlk yapımına nasıl kabul edildin ?  İlk yapımım benim için büyük tesadüftü. İyi bi menajerin sahip olduğu bir cast ajansında kayıtlıydım. Şimdilerde yeni yeni fark ettiğim şanslı yapım beni Yağmur Zamanı dizisinin yapımcısı Erol Avcı ve yönetmeni Dilek Gökçin ile tanıştırdı.  3-Daha önce Doktorlar,Küçük Kadınlar,Sıla gibi önemli yapımlarda yer almışsın,ama Doksanlar senin kendini gösterdiğin,yani parladığın yapım değil mi ? Çok doğru. Hep güzel insanlar ve güzel projelerde çalıştım evet ama  Doksanlar, Mint yapım, Birol Güven ve yönetmenin Uğur Yağcıoğlu beni

New

Gömlek aşkımı bilmeyen yoktur herhalde ... Çünkü bu aşkla hasta olmama rağmen dün avm'ye gittim. Yarı baygın yarı uyanık gömlek aradım diyebilirim ( görülmesi gerekilen bir tipti :D ) Aslında amacım buz mavisi kot gömlekti fakat bulamadım .Ve 2. seçeneğim kareli gömlekti .Aslında her mağazada kareli vardı fakat , gözüme hiç biri cazip gelmedi  :D Vee bunu nerden aldım dersiniz ? Lcw erkek bölümünden biraz bol geliyor ama darda sevmem zaten bulamadık napalım erkek bölümünden aldık :)  Sizce nasıl ?